Fabio, ga je vanmiddag mee naar de kinderboerderij...?

A

Anoniem

Guest
Fabio, ik moet vanmiddag naar het Cb, maar daarna mag ik van mijn mamma iets leuks gaan doen. Bij jou in de straat is toch een kinderboerderij...? Of lig je dan op het strand ( ±14:30)?

Groetjes Stijn

Lukas wil ook wel mee maar die zit op het KDV en mama moet naar het ziekenhuis.

Maar als ik jullie een leuke kinderboederij mag aanraden ga dan naar Delft. Daar mag je tenminste tussen de dieren doorlopen.

Afslag Ikea maar ipv naar de ikea ga je naar rechts, gelijk weer rechts. In de bocht weer naar rechts (woonwijkje in met drepels). Aan het eind van de straat rechts, onder de snelweg door en je bent in Delfse Hout met een hele leuke kinderboerderij (bij restaurant de Schaapskooi).

Jammer, konden we een Haags onderonsje hebben...

Dank voor je tip!
In Mariahoeve mag je ook tussen de beesten en ik heb gehoord dat ’t Geertje helemaal het einde is.

toedeloe

Het geertje had ik inderdaad ook al een keer gezien op internet. Misschien dat ik daar volgende week woensdag even ga kijken (op woensdag ben ik altijd vrij, de rest van de week werk ik).

Annemieke

Héé Fabio, als je dit nog op tijd leest: ik ga nu naar het Cb en daarna naar de kinderboerderij in Scheveningen. Liefs Stijn!

Ach Stijn!

Ik weet niet hoe het komt (ik lees alles elke dag) maar ik zie je topic nu pas!!! Wat jammer!
Maar ik geef je mijn mailadres, dan kunnen we misschien alsnog een keertje afspreken, want het lijkt me heel leuk om met jullie iets te gaan doen!
Het mailadres is wilfredcissy@planet.nl

Groetjes van Cissy en Fabio

Jammer Fabio, volgende keer zal mijn mamma eerst een mailtje sturen aan jouw mamma! Dan gaan we vast binnenkort iets leuks doen, gezellig!

Terug
Bovenaan