Fabio het waterratje....foto's

A

Anoniem

Guest

Wij zijn vandaag en gisteren naar het zwembad geweest, en genoten dat we hebben! Fabio is echt een waterratje!!

Voorzichtig "door gaan" met pappa

In mijn eigen speedboot!

Zo, das een lekkere zachte bodem van het zwembad!

De LIONKING heb ik van mijn nicht gekregen gaaf he?

Groetjes van Fabio en Cissy

Hoi Cissy,

Genieten dus, met je mannen!! Jouw Fabio heeft zo'n vrolijk (toepasselijk haha) gezichtje, daar word je al blij van, al ken ik 'm niet eens echt!!

Groetjes
Susan mv Sophie en Gijs

Heerlijk...zo'n dagje genieten van het weer met je gezinnetje.Daar word een mens toch helemaal happy van en Fabio ook.Wat heeft hij toch een lekkere vrolijke toet.Als ik erbij kon dan gaf ik hem een dikke pakkerd..hahaha..

Liefs Kitty en Tess

Dat ziet er ook leuk uit, waar is dat?
En tof speelgoed Fabio, vooral die grote w....., nee ik zeg het niet, haha

Zeg het maar hoor, Toulouse! Die hele grote Waanzinnig lieve pappa van jou, dat bedoelde je toch?  hihihi.
Dat zwembad is in Bergschenhoek (daar woont mijn zus) Vorig jaar zat ik er elke dag met mijn MEGA dikke buik. Nu zit ik er met een iets minder dikke buik hahaha!!

Groetjes van Cissy

Je ziet echt dat hij heerlijk aan het genieten is
Wat een heerlijk mannetje is het toch

Liefs Ilse mv Danique

lieve foto's zeg
hij geniet er zichtbaar van
groetjes sandra

Van deze foto's word ik ook vrolijk, heerlijk om te zien dat vader en zoon  zo genieten! Vooral die foto dat Fabio boven op zijn papa zit, twee stralende koppies. Gisteren zat Thom ook weer zo leuk te spelen met zijn papa bij ons in de tuin, had het fototoestel niet bij de hand maar dat zijn wel de echte "kodak-momenten"..
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan