Ik heb vorige week een beetje woorden gehad op het KDV. Vanaf 1 maart gaat hij op woensdag naar het KDV ipv vrijdag. Dat betekent dus wennen aan nieuwe leidsters.
Aangezien Fabio maar één dag per week naar het KDV gaat, is het moeilijker wennen voor hem.
Nu wilde het KDV dat hij per volgende maand naar boven gaat, dat betekent naar de groep van kinderen van1,5 tot 4 jaar.
Ik vroeg waarom dat was omdat ik vind dat ie nog niet eens goed genoeg gewend is bij de babygroep. Ze zeiden dat dat per kind bekeken wordt qua leeftijd en of het kind eraan toe is.
Ik zei toen dat er verschillende kinderen ouder zijn als Fabio en die er meer aan toe zijn omdat zij al veel langer naar het KDV gaan en meerdere dagen per week komen. En dat ze dus maar eerst bij die kinderen moeten beginnen.
Ja kom nou, ik betaal € 265,00 per maand (en krijg niks terug van belasting/werkgever), mag mijn kind dan op zijn gemakkie wennen aan de situatie? Ik hoef toch niet te accepteren wat hun het beste uitkomt?
Afijn, na veel heen en weer gebel, mag Fabio tot 1 juli in zijn eigen groepje blijven en gaat ie per 1 juli naar "de grote kinderen groep" !
En tot die tijd kan hij lekker nog even "klein blijven" en op zijn gemak wennen aan het KDV (waar hij het overigens prima naar de zin heeft!)
Groetjes van Cissy