Facebook groep of whatsapp groep. Zwanger worden na miskraam

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo dames,</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">wij hebben vorige week maandag een miskraam gehad. Is er een gesloten Facebook groep of whatsapp met vrouwen die ook graag Weel zwanger willen worden na hun miskraam? </span></p>
 
Niet dat ik weet, maar ik zou daar ook wel graag bij willen. Wij hebben 2 maanden geleden een miskraam gehad. 
 
Als het een whatsapp groep wordt wil ik er ook wel bij. Ik heb twee weken geleden een curettage gehad ivm een MA.
 
We kunnen alvast een app aanmaken met zn drieeen? Heb bet ook op brabbels gezet, die wie weet krijgen we daar ook meer aanmeldingen
 
Hallo,
ik zou er wel bij willen, maar weet niet of ik er helemaal bijpas. 2 maart een miskraam gehad (ruim 3 weken gevloeid uiteindelijk met behulp van medicatie weer schoon van binnen) Maar misschien nu al gelijk in verwachting terwijl de gyn zei dat ik iig eerst 2 keer ongesteld moest zijn geweest voor de nieuwe poging.
 
Mirriej, wat mij betreft mag je erbij!
als jullie in de groepsapp willen doe dan een berichtje naar: tidehummer@gmail.com
Email is aangemaakt voor hier, is dus niet mijn officiële mail haha!
 
Terug
Bovenaan