Facebook pagina oktbober

Hoi allemaal,

Ik weet sinds 2 dagen dat ik weer zwanger mag zijn.. uitgerekend begin oktober.. in mijn eerdere zwangerschap was ik lid van een Facebook pagina en ik heb er zojuist eentje van oktober aangemaakt

Kom gezellig kletsen

Uitgerekend oktober 2022

Hoi, gefeliciteerd! Leuk idee om een Facebook groep te starten! Ik keek even en zag er 2, wat voor afbeelding heeft die van jou? Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger mag zijn van mijn 1e kindje, ook dus uitgerekend begin oktober. 

Wat leuk!! Gefeliciteerd met je zwangerschap

De pagina heeft een plaatje met oh baby.. is pas net de. Uurtje oud dus nog geen leden opgebouwd

Hi dames, van harte gefeliciteerd met de positieve testen!
Hier vanavond ook een positieve test, erg blij maar ook nog voorzichtig. Als e.e.a. goed blijft gaan sluit ik me ook graag aan bij de facebookgroep.

[quote quote=10526189]Hi dames, van harte gefeliciteerd met de positieve testen!
Hier vanavond ook een positieve test, erg blij maar ook nog voorzichtig. Als e.e.a. goed blijft gaan sluit ik me ook graag aan bij de facebookgroep.[/quote]Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ☺️ ik weet al een paar dagen dat ik zwanger ben (icsi) maar vandaag evengoed een spannende dag.. gelukkig geen menstruatie te bekennen

Hallo gefeliciteerd! Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben. Vind het erg spannend mijn eerste zwangerschap, miskramen blijven door mijn hoofd spoken is dit normaal?

Jij ook gefeliciteerd! Nee hoor dat is niet gek. Je voelt en denkt natuurlijk van alles te voelen op dit moment. Gewoon rustig blijven, je kunt weinig tot niks beïnvloeden in deze periode, de eerste echo is een eerste mijlpaal. En daarna volgen er nog velen hopelijk ;-).

Gefeliciteerd! Ik weet het ook sinds 2 dagen dat ik zwanger ben na een miskraam in december.. heel spannend allemaal dus:)

Terug
Bovenaan