Facebook

Hoi ladies,

Even een vraagje. We hebben nu een 'geheime groep' op facebook en das erg handig voor het delen van foto's. Valt me alleen op dat er ook 'gewone' berichtjes worden geplaatst en vaak staat het hier dan ook. Lijkt mij een beetje dubbelop. Kunnen we niet de 'discussies' en allerlei uitlatingen hier posten en de foto's op facebook? Lijkt mij handiger. Misschien ben ik de enige die t op is gevallen maar ik denk, ik check het even.

Groetjes, Charlotte

Hoi hoi,

Klopt wat je zegt maar er staan ook berichten die hier niet meer aan de orde komen. Denk dat Facebook toch iets toegankelijker is omdat iedereen wel dagelijks zijn FB checkt en dan gelijk de "geheime groep" even bekijkt. Vrees dat het moeilijk wordt om alles keurig gescheiden te houden......Daar komt bij dat bij de foto vaak een verhaal hoort. Wellicht je verhaal, discussie e.d. maar 1x doen; of hier of op FB?

Gr. Annet

Precies, ook voor degenen zonder facebook is het jammer. Er staan wel wat foto's op maar er komen steeds meer gewone berichtjes. Krijg nu ook tig meldingen van elk berichtje. Zal ik vast uit kunnen zetten, maar toch. Tgaat meer om het feit dat het anders erg dubbelop wordt.

Mijn voorkeur heeft om t een beetje te scheiden, verhaaltjes, oproepjes, discussies of andere uitlatingen hier en foto's op facebook. :)

Hoi dames,

Ik denk dat iedereen moet doen wat ie zelf wil. Wil je het bericht alleen hier kwijt is dat prima maar wil je het op beide kwijt is dat wat mij betreft net zo prima.

Wat maakt het immers uit dat het op beide staat. Aan de titel weet je meestal wel of je het wellicht al op fb gelezen heb. Voor degene die geen fb hebben is het wel leuk als het hier ook iig geplaatst hebben.

Maar ben het helemaal eena dat wij zo'n gezellige kletsgrage en fanatieke mamaclub hebben!

Liefs

hey hey

kan me der eigenlijk niet aan storen! idd wat cs1983 zegt je ziet vaak wel wat je al gelezen hebt als er iets dubbel staat. vind het alleen maar meer gezellig. heb ik wat te doen nu ik thuis zit hahahaha.
jullie zijn gewoon super meiden!

xxxx

Terug
Bovenaan