FACEBOOK!

Hoi Dames,

Zijn er wellicht nog dames die zich nu we allemaal wat verder zijn zich ook nog op onze facebookpagina aan willen sluiten?

Het is echt geheel afgeschermd dus mocht je het op FB nog steeds stil houden (kan het me haast niet voorstellen met de buikjes die flink aan het groeien zijn) voeg me dan even toe, dan voeg ik je toe op de afgeschermde pagina.

www.facebook.com/carolasnoeren

Liefs

Hoi Carola,
Ik zal je straks uitnodigen. Mijn echte naam is esther bloem. Daar zijn er echter heel veel van heb ik gezien dus ik nodig jou wel uit, als je mij even wil accepteren. Lijkt me gezellig

Hallo Carola,
Ik heb je net een uitnodiging gestuurd, ik heb toch ook maar ff een account aangemaakt, ben veel te nieuwsgierig. Wil aan hier liever niet mijn naar vermelden.

Groetjes

Geen probleem hoor Ukkietje! Hij is niet voor niets afgeschermd. Ze kunnen de groep niet eens zien, en dus ook niet wie er lid is van deze groep.

Jullie zijn beide toegevoegd! Gezellig!

Hoi Nelleke,

Van welk forum ben jij dan? Of ben je nieuw op het december forum? Kan me nl. niet voorstellen dat ik jouw naam eerder ben tegen gekomen....

Mocht je nieuw zijn: geef even jouw gegevens aan Lynn door voor de ud lijst en wellicht vind je het leuk om je even voor te stellen.

Veel schrijf plezier op het forum (bij welke maand dan ook).

Groetjes,

Terug
Bovenaan