Facebook

Beste dames,

Hoe moeilijk kan het zijn om de JUISTE groep een uitnodiging te sturen?
Ik hoor net van de beheerder van de MAMACLUB JULI 2012 (waar ik zelf ook toe behoor) dat er 3 dames een uitnodiging hebben gestuurd om bij de club te mogen.
Ik heb de groep op FB MAMACLUB AUGUSTUS 2013 genoemd... Zien jullie een verschil in naam???

Nogmaals hier is de link naar juiste forum:
https://www.facebook.com/home.php?ref=logo#!/groups/293586530744643/
En controleer dan AUB nog even of het zeker weten de augustus club is en NIET de JULI club ;)

Hi meiden,

Sorry, maar heb besloten me uit de groep op fb te verwijderen...voelde me er niet echt tussen passen, helaas!even voor de duidelijkheid...ligt niet aan jullie, maar zo'n groep op fb voegt voor mij niets toe.

Ik blijf lekker kletsen hier op het forum van jonge gezinnen, veel plezier op fb!

x

Hihi, denk dat er een paar gewoon even niet goed opgelet hebben. Heeft er misschien mee te maken dat de groep niet te vinden is als je op fb zoekt. Maar dat vind ik juist wel prettig.
Donderdag heb ik de eerste echo, dus als het goed is kan ik me daarna ook aanmelden bij de groep op fb :D

Normaal als je op een bericht reageert/een bericht liked op facebook kunnen anderen dat zien.
Kunnen andere nu ook zien als ik een bericht like of als ik ergens op reageer? Dat is eigenlijk een beetje de reden dat ik nog nergens op gereageerd heb.. Hoop dat iemand mij het verlossende antwoord kan geven en ik me iets geruster voel binnen de facebookwereld..

Mensen die niet in de groep zitten, kunnen als het goed is geen inhoudelijke zaken van de groep zien. Wel kunnen ze de naam en leden zien.
De groep is niet te vinden in de zoekfunctie van fb, maar ik weet niet zeker of er iets van op je profiel komt te staan of niet.
Om het zekere voor het onzekere te nemen, meld ik me pas aan als we het wereldkundig maken (na de eerste echo).

Terug
Bovenaan