S supertje apr 25, 2014 #1 Misschien interesse in een geheime facebookpagina voor degene die al langer bezig zijn? Stuur mij hier maar even een privebericht.
Misschien interesse in een geheime facebookpagina voor degene die al langer bezig zijn? Stuur mij hier maar even een privebericht.
A annemarie35 apr 25, 2014 #2 He verdorie! Ik.heb sinds december geen fb meer... dit omdat facebook niet zo goed samen ging met mijn hormonen XD Maar anders had ik me zeker aangesloten! Xxx
He verdorie! Ik.heb sinds december geen fb meer... dit omdat facebook niet zo goed samen ging met mijn hormonen XD Maar anders had ik me zeker aangesloten! Xxx
A ANONYMOUS_USERNAME apr 25, 2014 #4 Leuk supertje! je mag me ook gewoon toevoegen hoor. Als ik straks thuis ben dan stuur ik je wel even een prive berichtje
Leuk supertje! je mag me ook gewoon toevoegen hoor. Als ik straks thuis ben dan stuur ik je wel even een prive berichtje
S supertje apr 25, 2014 #5 Heb hem nog niet gemaakt hoor. Maar wil hem dan ook echt op geheim zetten. Dat krijgt niemand te zien op je eigen facebook.
Heb hem nog niet gemaakt hoor. Maar wil hem dan ook echt op geheim zetten. Dat krijgt niemand te zien op je eigen facebook.