<p>Dames, ik moet even iets kwijt..</p><p>Mijn vader, zijn vrouw en mijn zusje mogen mijn man niet.</p><p>Dit hebben ze mij vandaag laten weten.</p><p>Ik weet echt niet wat ik hier nu mee moet doen en het bezorgt me behoorlijk wat stress. Ben 35 weken zwanger en denk heel de dag alleen maar shit, hoe moet dit als ik bevallen ben.</p><p>De vrouw van mijn vader zegt dat ze ze zich niet prettig voelen met mijn man in 1 ruimte. Mijn moeder en haar man zijn juist het tegen over gestelde. Ze vinden mijn man echt geweldig, net als ik! Ben nog nooit zo gelukkig geweest. </p><p>Nu weet ik dat mijn man het ook niet zo heeft op de vrouw van mijn vader, en het liefst weg vlucht als ze hier zijn. Maar ik zit er midden in.</p><p>Hoe moet dat dadelijk als de baby er is? Moet ik maar elke keer alleen gaan als manlief aan het werk is? </p><p>Zijn er meer dames die dit hebben? En hoe lossen jullie dit op? Of hebben jullie misschien tips? </p><p>Heb dit overigens nog niet tegen mijn man verteld, want wil hem echt niet kwetsen!</p><p>Liefs </p>