Ik zit een beetje met mezelf. Op dit moment 28+3 zwanger en ik merk dat ik echt in een sleur zit. Ik geniet enorm van het zwanger zijn en ben vrolijk en blij als het om de zwangerschap gaat, verder gewoon alles zijn gangetje, alleen ik heb sinds 2 weken nu dat ik even genoeg heb van alle familie en vrienden.. geen ruzie ofzo, maar gewoon geen zin, geen zin om op de koffie te gaan, geen zin dat er mensen op bezoek komen bij ons, goedbedoelde adviezen, vragen hoe het gaat etc.Ik weet dat het allemaal goed bedoeld is, en ik vind het normaal ook altijd echt wel gezellig, alleen nu hik ik er echt tegenaan.. <br />Herkent iemand dit?<br />Ik heb gewoon zin om elke avond met mijn vriend te zijn, leuke dingen te doen met hem, of gewoon bankhangen, lekker uitgebreid koken etc.<br />Voor mijn vriend is het natuurlijk wel leuk om nog ergens heen te gaan op bezoek, of bezoek te krijgen, of trots de babykamer laten zien etc. Ik vind het lastig hiermee om te gaan want wil mezelf dan pushen om mee te gaan, maar vervolgens zit ik er niet op mijn gemak en zeg ik bijna niks, terwijl ik normaal juist heel vrolijk en sociaal ben. <br />Mijn vriend gaat nu wel eens alleen maar hij zegt ook dat hij het fijn vind als ik ook weer een keer meega. <br />Hebben jullie misschien tips?<br />