fantaseren was van korte duur.....

hallo meiden,

mijn eerste iui is mislukt.   Zaterdagavond ben ik ongi geworden,
ik was gezellig bij een (zwangere) vriendin op bezoek geweest en daar
hebben we samen zitten fantaseren (je kent dat wel) en toen ik thuis
kwam, was mijn droom alweer voorbij.

Ik was een paar dagen al wat "vaag"misselijk (en genoot hier ook
stiekem van..alles voor een goed doel) maar was zo met fantaseren
bezig, dat ik de werkelijkheid een beetje vergat. Daardoor kwam de klap
echt heel hard aan voor mij. Ik kon alleen maar huilen en werd
s'morgens wakker met mega dikke ogen. Bha wat voel je je k.t dan. Je
weet toch ergens in je achterhoofd dat de kans klein is dat je tijdens
de 1 ste iui zwanger word, maar toch. Het moet toch ooit lukken, niet?

Lieve Cynthia en Aslan ik hoop dat het met jullie beter vergaat op dit
moment en   ook de komende dagen. De rode duivel is nu toch bij mij
en ik zal hem wel bij jullie weghouden. Ik zal voor jullie duimen,
echt!

Een verdrietige Indy

Lieve Indy,

Wat naar te lezen dat het niet gelukt is, had erg goede hoop voor je, maar helaas is het dit keer niet gelukt. Wat erg he, dat wachten en dan ook nog vage klachten hebben zoals misselijk, moe enz. Dan denk je toch stiekem dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn. Dan komt de waarheid weer extra hard aan. Snap dat je heel heel erg verdrietig bent. En weer een nieuwe IUI behandeling moet gaan volgen, met weer die twee lange weken wachten..........
Maar het gaat je heus lukken echt waar, is het niet dit keer dan vast de volgende keer. Houd moed meis!

Tja bij mij is er nog niets te bekennen, vandaag is de inseminatie 2 weken geleden en dus zal ik vandaag ongesteld moeten worden (28 dagen cyclus)
En ik moet zeggen, hoe zeer ik van de week dacht dat het raak was des te minder denk ik dat nu. Ik verwacht vandaag gewoon ongesteld te worden, het voelt namelijk precies als dat ik ongesteld moet worden, de pijnlijke borsten zijn verdwenen en ook dat rare steekje zo nu en dan in mijn buik.

Zaterdagavond was een vriendin van me jarig en daar waren dus allemaal moeders die nog niet zo lang geleden bevallen waren en of zwangere. Ze bleven ook maar doorratelen (niet mijn vriendin hoor  want die weet precies hoe het voelt, zwanger door IVF) maar die andere meiden (die mij ook wel langer kennen maar goed) dus wel.  
Het ging echt alleen maar over bevallen en de beste tips voor aanstaande moeders enz enz. Ik zat daar midden tussenin, en ik trok het echt niet meer. Gelukkig zag een ander meisje dat aan me en heeft me mee naar buiten genomen. Kom zeg ze, wij gaan eens een echt diepgaand gesprek voeren. Kijk ze hoeven mij echt niet altijd te ontzien  maar op dat moment, als je zelf in alle onwetendheid en hoop verkeerd.........dan kan je dat soms gewoon ff niet horen.  

Indy  kop op meis, laat je tranen nog maar even lekker de loop als  je dat oplucht en dan wel weer vol goede moed door he!!!!

Enne je hoort het wel van me, neem dus aan  dat ik straks het zelfde bericht kan gaan vertellen, maar  er is nog niets dus....................ik word  gek  onzekerheid.  

Liefs,  

Cynthia  

Lieve Indy,

Jeetje wat rot voor je. Zeker al je al van alles voelt... Jank nog maar lekker uit en dan met goede moed weer op naar de volgende poging!
Ik voel nog niet echt iets dus ik ga er ook gewoon vanuit dat ik ongesteld wordt (als het goed is komende zaterdag). Maar ik hou jullie op de hoogte!
Ik kan het op zich wel goed hebben, dat gepraat over baby's enzo. Maar af en toe dan heb ik het ook helemaal gehad! Toen mijn zus zwanger was zat ze bij iedere kilo die er aankwam echt te zeiken, dan dacht ik wel eens je weet niet wat je zegt. Ik zou er alles voor over hebben!
Tot gauw, enne Indy, veel sterkte hé.

Liefs Astrid

Heee lieve Indy,

Ik lees net jou mailtje, en ik vind het ook zo ontzettend sneu voor je dat je ongi toch gekomen is, wat kan je lichaam je in de maling nemen, kan me zoo goed voorstellen hoe je je voelt, zeker nadat je bij je zwangere vriendinnetje bent langs geweest, maar echt Indy het komt goed ook al baal je nuuu zooo ontzettend. Kop op.

Bedankt nog voor je lieve berichtjes, we hebben heerlijke dagen gehad.

liefs Mickey

Lieve Indy,

Nou we kunnen elkaar de hand schudden hoor, bij mij is het ook weer mis.

Kom op he meis, we gaan vol goede moed naar de volgende ronde...............het gaat ons heus eens lukken echt waar.

Moet vrijdag voor de uitgangsecho.........en dan weer prikken natuurlijk, maar dat vind ik inmiddels ook al geen probleem meer!

Succes ook enne ik hoor wel weer van je!

Cynthia

Hé Indy,

Wat vreselijk balen zeg, dat je poging mislukt is. Ik kan me helemaal voorstellen hoe het voelt. Je hebt hoop (en door de IUI ook nog eens extra hoop) en ineens is die hoop helemaal weg!!

Ga je meteen weer voor de volgende ronde of las je even een pauze in?

Kop op (als is dat makkelijk gezegd vanaf mijn kant)!!

Mariska

Terug
Bovenaan