Fantasie/Droom

Hallo allemaal,
Sinds ik zwanger ben (18 w) droom ik vaak dat ik de liefde bedrijf met vrouwen. Ik weet niet of het door de hormonen zullen komen. Daarvoor heb ik dit nooit meegemaakt. Zijn er ook dames die zo "raar" dromen? Ik wel zeggen dat ik niks heb tegen bi/gay zijn.

Groetjes Mien
 
Hoi Mien,

Nou die dromen heb ik niet, maar ik heb wel de ene na de andere nachtmerrie. Zo droomde ik dat mijn vriend mij bedrogen had, dat ik achtervolgd werd door een vreemde vent en schreeuwend door de straten rende en niemand me wilde helpen. Van de week heb ik zelfs gedroomd dat mijn kindje dood was gegaan en dat ik op de begrafenis was, in hele vrolijke kleding........

Het heeft niks met sex te maken maar vreemd is het wel. Het zal wel door de hormonen komen. Ik zal in ieder geval blij zijn als ik van die nare dromen af ben straks. Maar dat duurt nog even want ik ben vandaag precies 17 weken zwanger.

groetjes, jane
 
Hoi Mien,

Ik droom ook de raarste dingen. Vanacht nog van een neergestort vliegtuig en ook over dat mijn man er vandoor gaat en rare dingen over mijn werk en over het kindje. Maar dat schijnen dus inderdaad je hormonen te zijn. Je schijnt het ook beter te onthouden omdat je als je zwanger bent lichter slaapt.

Groetjes Nicole
 
Tja, je hormonen kunnen rare sprongen maken, dat kan ook invloed hebben op andere voorkeuren dan die qua eten. Een vriendin van mij had tijdens haar zwangerschap een enorme voorkeur voor de kleur rood, terwijl ze dat voor haar zwangerschap zo'n beetje de allerlelijkste kleur vond. Na haar zwangerschap vond ze het overigens weer even lelijk, jammer dat ze toen al een muur knalrood had geschilderd...
 
Ik droom ook erg vreemd, maaar dat deed ik hiervoor ook al. Nu over extra bedpartners enzo, die ik niet echt wens. Iemand die me gata vertellen hoe ik met mijn man moet gaan vrijen nu ik zwanger ben... Belachelijk toch??
 
Terug
Bovenaan