Fantasie....

Jesse heeft heel veel fantasie, hij maakt zogenaamd soep, dat moeten wij opeten. Ook vangt hij zogenaamd spinnen, die gooit hij dan door de wc, Ik vind het wel grappig!
Ook als hij met duplo aan het spelen is met poppetjes, dan zegt ie'; hallo, mee met de tein?
Dan doet hij de poppetje in de trein en rijdt hij weg,
Hebben jullie kids dat ook?

Ja Birgit heeft dat ook,

Die maakt eten in haar keuken, zet koffie en thee.. wij moeten het allemaal opeten, of haar poppen!
Ook belt ze met haar telefoon in de keuken met oma haha. Ze kan ook haar poppen voorlezen en vanalles vertellen
Ik heb net de plas van de pop door de wc moeten spoelen uit t poppenpotje ;-)

Echt heerlijk die fantasie!

Wat ik ook zie is dat Birgit sinds een poosje "bang" is en dat sommige dingen "eng" zijn.. vooral in het donker vind ze het eng.

doei!!

Wij drinken hier eindeloos zogenaamde kopjes thee. Verder is ze een echte poppenmoeder! Maar ze haalt het niet bij de fantasie die haar oudere broer had en nog heeft. Die had ooit alladin gezien en ik ben toen dagen yasmin geweest, hij alladin en mijn man..haha, het vliegend tapijt.

Hoi,

Sinds kort heeft Sven dat ook. Vooral in bad. Dan maakt hij allemaal sausjes die mama op moet eten. Ook belt hij met de scanner van zijn kassa iedereen op.... haha!
En als hij met zijn auto's speelt, rijdt hij overal naartoe.... Echt heel leuk.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan