Kyan kust ook al zijn knuffels gedag als we 's morgens weggaan. Zegt; "Weltusten slaap lekker."
en zwaait nog eens en trekt dan pas de deur acher zich dicht. Precies de manier zoals wij hem 's avonds naar bed doen.
Verder zijn hier de handpoppen/dieren van Ikea een enorme hit!
Kyan kan er geen genoeg van krijgen, loopt zelf vaak met het varken en dan moet ik het schaap op mijn hand doen. Is tevens heel pedagogisch ben ik achter haha; Kyan had van de week een banaan van de schaal gepakt en wilde deze persé hebben, tot ik hem afgepeld had toen hoefde hij hem niet meer. Ik vervolgens het schaap "laten vertellen" dat dat toch echt niet kon, eerst pakken en dan niet opeten. Nou toen wilde meneer wel! Hij is niet helemaal opgegaan maar meer dan de helft zeker wel!
Snap je niet hè? Voor die kids is het dan gewoon echt! Ook al zien ze jouw mond bewegen en horen ze jouw (verdraaide) stem!
Ik vind het zooo leuk allemaal!
Vanmorgen nog; hangt hij op kop bij papa, zit Ernie in de bank, zegt Kyan;"Kijk Ernie, op kop!"
En nog niet te spreken over al die denkbeeldige kopjes koffie die ik op mag drinken!
Jaa ook hier is de fantasie rijkelijk! Gelukkig wel!
Groetjes Sas