Fantasie

Hebben jullie kindjes ook zo'n fantasie???
Indy liep laatst de hele dag te vertellen dat ze benniek (????) was... We moesetn haar ook zo noemen en zij deed dat zelf ook.
En als ze s avonds naar bed gaat begint ze altijd over een schaapje... geen idee hoe ze er bij komt maar gister moesten we t denkbeeldig schaapje op haar kamer aaien... ze wees zelfs aan waar t stond!!
Ik moet steeds denken aan een documantaire over een schizofreen meisje van vier (!) die ook verschillende namen had en katten zag enz. Hahaha niet dat ik denk dat Indy schizofreen is maar toch ik vind t erg vroeg voor zo'n dingen. Of doen die van jullie dat ook al?
Ohja ook erg grappig gister kreeg ze een kado van mn schoonzus zei ze, na t uitpakken: Dat is van de HEMA!! Nou vraag ik je??!! Ze had nog gelijk ook!

Hahahahahaha dat van de Hema is echt een geweldige opmerking!

Myrthe heeft het niet zoals jij beschrijft. Wel kan ze hele verhalen vertellen tegen'"iemand" Want ze staart dan echt in het luchtledige en heeft hele gesprekken. Geen idee waarover, aangezien ze nog niet supergoed praat.
Dus het hoort er wel beetje bij hoor.

Liefs Irene

Wat leuk dat ze zoveel fantasie heeft.... Grappig om te zien hoe ze zelf van alles verzinnen. Leah heeft ook veel fantasie en houdt erg van ´doen alsof´ spelletjes. Laat je niet afschrikken door gedachten aan schizofrenie, hoor. Het hoort juist erg bij de leeftijd. Of misschien is ze juist wel heel vroeg hiermee. Mijn zoon had indertijd een imaginair vriendje (of vriendinnetje?), Lili. Geweldig! Lili moest overal mee naar toe en hij had hele gesprekken met haar/hem.
Met haar broer en zusjes speelt Leah ook altijd 'nep' dingen. 'Leah is poesje, miauw, miauw' en kruipt dan over de grond. Lol!
Wat een onwijs eigenwijze opmerking van de Hema, he? Volgens mij hebben jullie een slim, bijdehand, snel meisje!! Geniet ervan!!

hahahaha moest wel lachen om dat hema gedoe hahaha.

nathalia heeft eigenlijk t zelfde als myrthe.
ze ziet wel iemand. zit er hele verhalen mee te praten, en antwoorden te geven of dingen te "geven" aan die gene.
maar geen fantasie dieren ofzow.

gewoon lekker mee doen met je kleine meid :D

liefs, do

hahahaha ik vind het hema verhaal ook erruggggg grappig

karlijn heeft geen onzichtbare vriendjes maar gaat wel helemaal op in rollenspellen met d'r neentje ( knuffeltje ) en dr popjes of ze is hele verhalen door de telefoon aan t vertellen zonder dat er iemand aan is

lekker genieten ervan en je niet druk maken om schizofreen , ik heb die documantaire ook gezien en dat meisje had veel meer tekenen dat er iets niet goed was
gewoon lekker ervan genieten!!!

liefs maurilla

Terug
Bovenaan