fantastisch een kloppend hartje !!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Gisteren een fantastische 1e echo gehad met 6,2 weken, het hartje klopte al !!!!
Ben al trotse moeder van een heerlijke dochter (17 mnd). Was nu heel bang voor een miskraam  omdat ik  twee keer  wat bloedverlies had.  Heb  een  lange medische voorgeschiedenis en eerder twee  miskramen gehad, dus bij ons  extra beladen. Maar dit is  HELEMAAL SUPER.  Dat had ik een paar jaar terug nooit kunnen denken, dat wij nog ouders van  twee kinderen zouden  worden. Wat kan het leven toch mooi zijn.
Ankie

Super! Gefeliciteerd.
Heb van de week ook voor het eerst het hartje gehoord, (pas bij 12 weken), maar dat si wel super ja... Had ik met de echo al: zo, mooi, er zit echt iets, :)
Ben verder niet zo bang dat er iets misgaat, (kan me dat in jouw geval overigens wel voorstellen, zou het zelf dan ook wel hebben, denk ik), maar dit is m'n eerste zwangerschap en ik ben gelukkig redelijk nuchter altijd, :) Geen moment dus de gedachte gehad dat het wel eens mis zou kunnen gaan, maar die bevestiging dat er echt een levend wezentje in me zit, dat was wel gaaf. En het hartje deze week ook, even zo'n contactmoment: he, kleintje, ben je daar? Dat vond ik wat dat betreft ook 'dichterbij' dan met de echo: dan zie je dat toch ergens daar op een schermpje... Dit was zo rechtstreeks van: Dat geluid komt uit mij, :-D

Hoi Ankie,

Gefeliciteerd! Wat fijn en bijzonder dat ze het al zo vroeg konden zien, ik mocht pas met acht weken, omdat ze bang waren dat ze anders niets zagen! Wat ontzettend fijn voor jullie. En zoals mijn gyneacoloog bij mijn echo's zei: Plak 'm vast! Ik wens je een hele goede voorspoedige zwangerschap!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

PS ben zelf na drie miskramen nu bijna vier maanden zwanger, hopelijk is dat een opsteker voor je!

Terug
Bovenaan