Farrel doet het heel errug goed :)

Hey meiden,

Het gaat goed met het kleine mannetje. Hij weegt alweer 2900 gram, al iets meer als 1 kilo zwaarder als bij de geboorte. Hij drinkt al zijn voedingen netjes op, terwijl hij over 24 uur verspreid 1 hele voeding mag laten staan, hij krijgt nu 7x 65 cc. In badje gaan doen we om de dag en hij vind het heerlijk en ook wij genieten hier volop van. Het enige waar hij nog voor in het ziekenhuis is zijn voor de brady's/dipje's ( gaat de hartslag opeens omlaag), Hij moet nou 48 uur geen brady's meer krijgen en dan gaat ook de monitor erachter weg en dan gaan mijn man en ik 24 uur in het ziekenhuis "wonen" (rooming-inn) en dan gaan we de hele dag voor onze zoon zorgen, met als backup de verpleegsters en dan mag hij naar huis, we kunnen niet meer wachten. Hij heeft gisteren om 14.45 voor het laatst een brady gehad en toen we vandaag om 13.00 weggingen had hij er nog geen gehad. Nu ga ik zo naar Farrel toe ( mijn man moet werken :( , en dan hopen dat hij er geen heeft gehad, dan zijn we al bijna 30 uur verder en hopen dat hij er dan ook geen meer krijgt, spannend dus.

Nou ik laat gauw weer van me horen en voor jullie allemaal nog ffkes en dan zijn jullie wondertjes er ook

xxx Nemootje

Hey meiden,

Dank je voor jullie lieve berichtjes, jammer genoeg heeft hij om 13.45 een dipje gehad, dus de 48 uur gaan opnieuw in. Ik hield me vanavond groot, maar nu ik thuis ben heb ik barstende hoofdpijn en ben verdrietig, ik wil zo graag dat die 48 uur om zijn zonder dipjes dan kan hij eindelijks mee naar huis. Mijn man is nu ook nog eens aan het werk dus voel me zo ontzettend klote op het moment. Ik merk gewoon dat ik helemaal kapot ben, maar ik moet door voor mijn stoere mannetje. as dinsdag is hij alweer 5 weken en ik hoop zo dat hij dan echt een keer mee kan naar huis.....

Meisie ik duim voor je dat ie geen dipje meer krijgt! Niks fijner dan die kleine man lekker bij je thuis te hebben in dat mooie kamertje wat jullie voor hem gemaakt hebben, en 'm 's avonds lekker onder die dekentjes in z'n bedje te stoppen.

Het is in ieder geval een goed teken dat ie zo vooruit gaat! En volgens mij kan dat alleen maar beter worden. Nog eventjes doorbijten meid en voor je het weet kunnen jullie 'm lekker mee naar huis nemen

Sterkte nog ffies, liefs en xxx van deze kant

kan me voorstellen dat dit voor jullie een domper is hoor! nu hopen dat de komende 48 uur goed gaan en dat jullie snel van jullie mannetje kunnen gaan genieten!!

Liefs!

Heey meis,

Wat jammer dat hij weer even een dipje had,
maar beter dat ze zo voorzichtig zijn met hem ook al is het niet leuk.

Nog even door bijten meissie en dan zijn jullie compleet thuis.

sterkte en we leven emt je mee.

Balen zeg! Maar... wat gaat ie vooruit! Een kilo bijgekomen al, wauw! Ik zal voor jullie duimen dat jullie hem snel mee naar huis mogen nemen en lekker kunnen gaan genieten!

Natasja

Terug
Bovenaan