Farrel doet het heel goed :)

Het meiden,

Hier weer ff een berichtje van mij,

Farrel doet het heel goed, hij weegt nu alweer 2530 gram. Afgelopen maandag zijn ze gestopt met de lowflow (slangetje in de neus die lucht blaast voor ademprikkel) en hij doet het hartstikke goed zo zonder en wat mooi zo zonder die pleisters op zijn wangen. Ook had hij zelf zijn sonde er uitgetrokken, die heeft hij tot gisterenmiddag uit gehad omdat hij zijn voedingen allemaal zelf dronk. Maar gisteren kon je goed merken dat hij best moe was hiervan en heeft hij een paar voedingen gehad via de sonde. Vanmorgen heeft hij al zijn voedingen weer zelf gedronken en dat gaat heel goed. Hij dronk eerst heel ongecontroleerd, veel te snel en dan verslikte hij zich, maar dat gaat sinds vandaag ook stukken beter. Hij kreeg tot vandaag ook elke ochtend coffeine toegedient (=voor ademhalingstimulans) en dat heeft 72 uur nodig om uittewerken, als hij dan geen dipjes meer krijgt 48 uur gaat hij achter de monitor weg. Dan gaat het er alleen nog om dat hij al zijn voedingen netjes opdrinkt en dan mag hij naar huis. De arts vertelde afgelopen dinsdag dat hij tussen de 37 en 40 weken naar huis gaat. Dat is het streven zeg maar. Ik zou vandaag 36 weken zijn dus we hebben nog hooguit 4 weken te gaan voordat hij thuis is, mijn man en ik kunnen niet meer wachten. Alles staat klaar, zijn bedje is mooi opgemaakt de box staat sinds van de week ook klaar en ik ga elke avond voor dat ik ga slapen nog ff in zijn kamertje staan en dan komen er weer tranen natuurlijk. Gelukkig hebben mijn man en ik veel steun aan elkaar en ook van familie en vrienden natuurlijk. Als Farrel naar huis heen komt heeft mijn man weer 2 weken vakantie en dan kunnen we heerlijk "echt"gaan genieten met zijn 3en.

Tot snel meiden en over een paar weekjes hoop ik ook berichtjes van jullie te lezen over de geboorte van jullie wondertjes

Dikke kus Nemootje

Wat gaat het goed!! Mooi om te horen en hopelijk mag hij eerder naar huis dan de vier weken.
Fijn dat jullie zo'n steun aan elkaar hebben want valt ook niet mee allemaal. Succes verder nog.
Liefs

Heey meis, wat fijn te horen dat het zo goed gaat.

Jeetje wat een wonder blijft het toch allemaal.

nog effe doorbijten en jullie zijn compleet thuis, want compleet zijn jullie al :)

heel fijn dat het steeds beter gaat, daar kan je trots op zijn. kan me voorstellen dat het een moeilijke tijd is, je wil hem toch het liefst thuis hebben. De tijd die jullie nu meemaken met elkaar en in het ziekenhuis is ook bijzonder en het vooruizicht nog beter!

fijn dat alles nu goed gaat met het kleine mannetje.
ik hoop voor jullie dat die 4 weken snel voorbij zijn.
en jullie dan eindelijk kunnen genieten.

Terug
Bovenaan