Fase?!

<p>Hoi allemaal, </p><p>Mijn zoontje van volgende week 6 maanden drinkt sinds een week zijn flessen niet meer leeg. Hij laat geen klein beetje staan maar gerust 90cc van de 180cc en wil dan echt niet meer. Dit gaat nu een week zo begin me toch een beetje zorgen te maken of hij zo wel genoeg binnen krijgt. Hij krijgt nog niets anders. Water of thee gaat er niet in. Hapjes wil meneer ook nog niet.  </p><p>Hij heeft vorig weekend wel (vermoedelijk) buikgriep gehad, diarree en elke fles stroomde er weer uit. Hij spuugt nu sinds dinsdag niet meer maar zou dit nog een nasleep kunnen zijn of is het een fase? Volgens de oei ik groei app zit hij ook in een sprongetje. </p>

Mijn zoontje van 7 maanden had dit ook. Ook buikgriep gehad (daarna verkouden, daarna koorts) en dronk ook weinig.
Dat heeft ook wel even geduurd. Nu weer bij getrokken en inmiddels bijna onverzadigbaar... haha het gaat hier nooit volgens het boekje. 

hoi!
na sleep van buikgriep kan best even duren. dat ie telkens 90 cc drinkt en dat binnenhoudt is voldoende tegen uitdroging. 
eetlust komt vanzelf terug.
misschien kan je extra flesje van 90cc tussendoor geven?
plasluiers in de gaten houden en als je het niet vertrouwd huisarts inschakelen. 
succes en beterschap 

Terug
Bovenaan