favo knuffel wel of niet wassen

Goewan-Mats zijn favo knuffel is echt helemaal onder geslijmt en er is ook al wat melk van teruggeven overheen gegaan. maar nu vroeg ik mij af, kan ik deze gewoon wasse. ik heb toen iets gehoord dat de favo knuffel niet gewassen mag worden ivb met de geur,   maar het begint er nu een beetje snoezelig uit te zien.

Rowan zijn favoknuffel gaat vandaag ook de wasmachine in. Als je die niet zou wassen wordt het een bron van bacterieen. En daarvan kan je kleintje weer ziek worden.
Ik ga volgende week ff de stad in om een extra knuffel te kopen. Dezelfde uiteraard. Dan kan ik die wisselen als de knuffel de was in moet.

Groetjes,

Annemiek

Hallo,

Mijn vriendin wast de favo knuffel van haar dochter altijd gewoon in de machine, heeft nooit problemen opgelevert. Anders is het dalijk helemaal te vies om aan te pakken.

Groetjes Monique

Hallo

Bij ons heeft elk kind wel een paar favorieten en eens in de tijd gaan ze of in de wasmachine mee of met een handwasje want ze slepen ze soms overal mee naar toe en zien er dan soms echt niet meer uit

Groetjes Monique

hoi hoi

ik zou hem gewoon wassen maar nu hebben allebei mijn kinder geen favo knuffel of doekie dus kan er ook niet over mee praten

ik zou hem alleen niet wassen al jullie op vakantie gaan of als de kleine uit logeren gaat zou hem dan nadie tijd pas wassen ziet toch een bepaald vertrouwens geurtje aan

groetjes mariella

Hoi,  
Stijn heeft nog geen favoknuffel, maar Iris intussen wel. En die moest er ook een keer aan geloven: zwemmen in het wasmachine! Maar gelukkig werd ik door de omstandigheden geholpen: Iris had een dagje bij mijn tante gespeeld en lekker tomaten gegeten. OP weg naar huis was ze zo ziek geworden, dat ze wel 3 keer moest overgeven en natuurlijk over haar woeffie! En toen moest hij wel in de was en sindsdien is het nooit een probleem geweest om hem om de 2 weken even in de was te gooien!
Bij Stijn heb ik meteen twee olifanten van de Hema gekocht (in de hoop dat dat zijn favoknuffel gaat worden...) en die liggen allebei in zijn bed. Om de beurt was ik er 1!

Succes!

groetjes,
Kiki (mv Stijn 20 weken en Iris bijna 29 maanden)

Terug
Bovenaan