favo knuffelbeest

A

Anoniem

Guest
ik las een topic dat meer over speelgoed ging en waar sommige ook een knuffel noemde.
dacht: een nieuwe topic over de lievelings knuffel van onze rakkers ( kijk te veel de film van ome willem hhahaha)

Hier is Merel met haar lievelingsknuffel Guus de Giraffe. die heeft ze van ons gekregen voor haar geboorte.

Tess met Poes, zonder Poes geen leven, ze is helemaal gek van dit ding, heb er ook 2, want de handjes en de staart van Poes worden gebruikt om op te sabbelen als ze gaat slapen of moe is. Echt niet normaal hoe dat stinkt na een dag of 4, dus Poes gaat regelmatig in de was. Poes mag ook eigenlijk niet uit bed, want ik ben erg bang dat hij zoek raakt. Poes is helaas niet in Nederland te koop en heb de 2e in Amerika moeten bestellen, het is dus ook nog eens een erug dure knuffel.

Groetjes Nanda,. mv Tess

Ik vind het schetige knuffels. Vooral poes. Die had ik al eerder gezien...
Tyche's lievelingsknuffel is... nijntje
En ik ben dus helemaal anti-nijntje en anti van die standaard dingen als winnie de poeh en zo.
Maar ze wil geen andere knuffel als nijn dus ik leg me er maar bij neer.

Zo hebben Milan en Jorick beide een stinkie. Jorick had er echt wel een stuk of 6 telkens als er een kwijt was was het brullen, dus hebben we overal waar hij vaak kwam een stinkie achtergelaten. Toen Milan geboren was en lekker in zijn eigen bedje lag kwam Jorick met een Stinkie. Deze was voor zijn allerliefste broertje. En raar maar waar, het is overgesprongen. Milan slaapt niet zonder zijn stinkie.   Het is zo'n klein bolletje als hoofd een lapje als buik en aan de uiteinden van het lijfje zitten nog op elke punt van die bolletjes....... (wij kregen van de verloskundige ook zo'n popje alleen dat is met kleur en die wil meneer niet hebben....)

Hoi,

Nijntje en Pooh zijn ook hie favo, maar Poes gaat boven alles. Ik heb nu toch maar Pooh plaatjes in haar kamer gehangen, ze is er zo gek op. Iedere avond zegt ze alle Pooh figuren goede nacht en 's morgens worden ze weer begroet. Heel schattig en ja dan moet je als mama toch maar door die "rare" pooh heen kijken.

Boekjes van nijntje, blokken van nijntje, nijntje muziek... allemaal geweldig, ze zegt ook Ntje, klinkt zo schattig en wil ook dat liedje zingen, dan hoor je echt Ntje.... Ntje....Ntje.... ja het tussen liggende gedeelte kan ze echt nog niet uitspreken, dus mama helpt een beetje.

Groetjes Nanda

PS. Sorry, had weinig met het onderwerp te maken, meer over de standaard figuren.

Hjerre heeft ook een favo knuffel, eigenlijk twee, maar apie spant de kroon.
Helemaal geen bijzonder beestje ofzo en hij heeft hem ook echt zelf als knuffel uitgekozen in zijn kamertje toen hij een maand of 6 was. Sindsdien zijn die twee onafscheidelijk en wordt het beestje helemaal platgekust en geknuffeld..hahahha.
Toevallig was er van de week een zelfde aapje bij de Kruidvat te koop en die heb ik natuurlijk laten aanschaffen. Nu ligt er voor altijd 1 in zijn kamertje en een reserve voor het logeren...want je weet maar nooit...

Groetjes Hanneke

Hoi hoi,

Als ons Tess beneden speelt heeft ze een roze varkentjesknuffel,als we op pad gaan gaat deze meestal wel mee.In haar bedje heeft ze een paardjesknuffel en die moet ze toch wel altijd hebben als ze gaat slapen,dus die blijft mooi in haar bedje.
Ik vind het wel heel vertederend hoe ze met die knuffels zo heerlijk kan kroelen,met haar duimpie in haar mondje.

Liefs Kitty en Tess

Ik herken me in het verhaal van Tess84! Ik vind Nijntje ook 3 x niks en zou het ook niet echt leuk vinden als Ivar dat nu geweldig zou vinden (is niet zo hoor)
Hij heeft niet echt een favo knuffel, slaapt ook wel zonder zijn vaste knuffel die altijd in bed ligt, dus is (nog) lekker makkelijk!

Groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan