Favoriet speelgoed

Zijn jullie ook zo'n trotse moeder die ervan geniet als de kleine lekker zelf aan het spelen is? Helemaal leuk als ze zo in het spel opgaan en niet eens doorhebben dat je toekijkt.

Welk speelgoed is bij jullie favoriet?

Hier een speelkleed waar alles mooi boven je hangt, in de box een boxspiraal en verder een knisperboekje. Oja dit is met de leeftijd van 5 maanden.

En wie weet doe ik nog wat leuke tips op voor speelgoed voor sinterklaas ;)
 
Onze zoon is nu 14 maanden en het gekke is dat ik het  heel moeilijk vindt om terug te herinneren wat hij leuk vond toen hij een half jaar was! De tijd gaat zo snel... Ik moet denk ik foto's uit die tijd terugzien om het weer terug te halen...
Hij lag veel op zijn buik, knuffelbeesten vond hij leuk en in de box hadden we een speelkleed met van die bogen waar van allerlei speeltjes aan hingen met een muziekje erbij.
Groet, marianne
 
Hoi,

Mijn zoontje van 10mnd is helemaal weg van little people van fisher price, we hebben daar de brandweer en kerststal van!
Duplo doet het hier ook altijd heel goed, zelfs de oudste van 8 speelt nog met de kleintjes mee en vies, even in een kussensloop de wasmachine in en klaar!

Gr MJ
 
Hoi,

Tom is nu 20 maanden en het zijn nu alleen maar autootjes en boekjes.
Ook vind hij poppetjes leuk, van little people of sint en piet van de blokker.. dan spelen we samen, gaan we lopen, of springen met die poppetjes, praten, gekke stemmetjes, en dan opeens kust zijn sint, mijn piet :) TE SCHATTIG!!

Duplo of andere blokken/bouwstenen vind hij niets aan..

Toen hij wat kleiner was, was zo'n tuimel ding met ringen helemaal het einde.
Of van die grote speelblokken met tekeningetjes erop.

Groetjes Nens
 
Hoi,

Ik bedenk me nu nog iets wat we al lang hebben en wat alledrie mijn kinderen leuk vinden! Een kruiptunnel van de ikea, hij is denk 1,5 meter lang, maar je kunt hem dichtbinden dus makkelijk op te ruimen, daar word hier heel veel mee gespeeld, de jongste heeft hem nu ook ontdekt(10mnd) de oudste (8jr) speelt er ook nog veel mee, legt hem vaak als ingang voor een zelfgebouwde hut enzo!
Zijn niet zo heel duur en blijven lang boeien!

Gr MJ
 
Altijd leuk die speelgoedideeen. Het spul van Little People is inderdaad erg leuk, vooral de boerderij en autogarage!
Inmiddels hebben we het eerste stuk speelgoed van V-tech. Ziet er mooi uit en ben benieuwd hoeveel er mee gespeeld gaat worden. Eerlijk gezegd vind ik de muziek best hard. Misschien ben ik toch meer van het speelgoed zonder geluid en lichtjes ;).
 
Terug
Bovenaan