favoriet speelgoed

Hoi allemaal

Hebben jullie kleintjes al een speelgoedje waar ze helemaal gek op zijn?

Mijn dochtertje heeft een paardje met rammelende voeten en een ring bovenop met 3 vormpjes waar ze (bij wijze van spreken) uren mee kan spelen.
Heel leuk om te zien.

In bed heeft ze een felroze tutpopje,maar deze komt haar bed niet uit.

Groetjes Jessica

Hoi,

Ik heb nog twee rammelaars van mijn oudste twee zonen en daar speelt Stijn heel graag mee. Maar hij is net zo blij met de folder van de Hema!

Groetjes van Marloes

o ja, in bed heeft hij een olifantje van het wnf die eerst een paar dagen bij ons in bed heeft gelogeerd en daar is hij ook heel gelukkig mee maar die komt ook zijn bedje niet uit.

Hallo,

Bas is helemaal verliefd op een konijn wat we van een tante hebben gekregen die bij de SNS bank werkt. Dat is zijn bed knuffel.
Hij speelt ook heel graag met de bijtring van Nuby. Daar zitten zachte en harde onderdelen aan en dat vindt hij heerlijk om op te knauwen (toch zijn er nog geen tandjes in zicht).

Even een tipje: Als je door hebt dat één knuffel favoriet is bij je kind, koop dan nu meteen 1 of 2 reserve exemplaren! Nu zijn ze waarschijnlijk nog wel te krijgen, maar als ze over een jaar versleten zijn, zijn ze niet meer te krijgen. Wissel nu meteen de 'nieuwe' en 'oude' af en toe om, zodat ze alletwee ingekuffeld raken. Mijn dochter heeft een twee tutpopjes als slaapknuffels en daar hebben we drie setjes van. Eén in bed, één in de was en één in de kast. Héél handig.

Groetjes, Karin

Hoi, Dylano heeft een giraffe (rammelaartje) waar hij helemaal gek mee is.

In bed heeft hij een knuffel van Difrax... dat is zooo lief, daar gaat hij mee duimen, en valt hij mee in slaap.
Ook die komt zijn bedje niet uit, alleen als we weggaan.
Ik heb er trouwens 2 aangeschaft, want mocht er 1tje zoekraken oid heeft hij er altijd nog 1tje.

Groetjes Debby.

Hoi Karin,

Voor allebei mijn zoons heb ik meerder van dezelfde knuffels, kan er altijd wel eens bij oma blijven liggen dan pak ik gewoon de volgende uit de kast. Geen probleem. Ik wissel ze ook regelmatig, wassen ed.
Mijn zus had maar 1 reserveknuffel voor haar zoon en toen hij er eentje verloor was het paniek, nu heb ik gelukkig voor haar weer van die poppetjes gevonden en is het probleem opgelost, maar het is niet leuk als je kindje niet kan slapen, omdat het zijn vertouwde knuffel mist.

Alleblei mijn zoons hebben een Nijntje in bed. Daan heeft een oranje Nijntje met een vierkant lapje eraan, daar wrijft hij heel zijn gezichtje in en gaat zo lekker slapen.

Liefs Saskia

Wat lief om te lezen dat jullie kindjes zo gek zijn op hun knuffies. Mijn zoontje is nu 7 weken en ik ben benieuwd waar zijn voorkeur straks naar uitgaat.

Vanaf wanneer zagen jullie dat er een voorkeur ontstond? En heb je daar zelf nog in gestuurd door bv steeds maar een knuffel aan hem .haar te geven?

Groetjes!

Hallo,

Daan speelt graag met zijn knuffeltje met een rammelaar er aan.
Verder is hij erg gek op zijn doekjes, die heeft hij vaak ook nodig om mee inslaap te komen.

groetjes sylvia

(ook weer eens online, tussen het spuug opruimen door..)
Birgit heeft nog niet echt een voorkeur (5,5 mnd). Wel heb ik aan elk kant van haar bedje een knuffeltje staan, een kangaroe (mevr de kangaroe) en een beertje (meneer de beer) elke keer als ze gaat slapen dan laat ik die knuffels  haar een kusje geven en dat vind ze prachtig. Waar ze helemaal in opgaat, is een stuk (schoongemaakt) chipszak (!?) kwam oma mee aanzetten en ze vind dat geglinster en gekraag prachtig! als het dan valt wordt ze boos hahaha.

Terug
Bovenaan