Favoriete eten

A

Anoniem

Guest
Hoi

Hebben jullie kids iets waar ze helemaal wild van worden qua eten?
Tot nu toe at Joyce alles met smaak en als ze gekleurde muisjes zag voor op brood werd ze extra blij.
Maar gisteren hebben we zo gelachen met het avondeten.
We aten spagetti,dat gebeurd op zich niet zo vaak.Ik vind dat zo'n gekledder met de kinderen.Maar de jongens vinden het zo lekker.Nou Joyce ook!Ze zag dat de jongens als die hun bord leeg hadden vroegen om meer.Dus zij ook!!! Tot 4x (wel kleine beetjes) toe en toen was gelukkig de pan leeg.
Volgens mij zit de pastagekte in de genen.Ze eten dat hier liever dan patat oid.

Groetjes Jessica

hoi

nou bram is echt stapelgek op doperwten en worteltjes met aardappels en een saucijsje
hij lust eigenlijk alle groente wel maar houdt niet zo van pasta's
hij is echt eentje die het liefste aardapele met groente eet

groetjes ilona

hoi hoi,
ja hier ook een heel specifieke voorkeur: spinazie met gehakt.
En dan moeten jullie wel even weten dat wij totaal geen hollandse pot eters zijn, dus waar ze dat vandaan heeft?

Als we vragen wat ze wil eten roept ze heel enthousiast: nazie

Groetjes Tamar

Hee hoi,

Alice lust eigenlijk alles, zelfs dingen die we zelf eigenlijk helemaal niet lusten.....
Verder is ze ook helemaal gek op doperwten en wil ze dan ook alleen maar doperwten als die op tafel staan.
En augurken....????... iemand anders ook?? vind het eigenlijk nogal raar. Vind de augurken hier ook anders smaken dan in Nederland, niet lekkerder in elk geval en ze zijn hartstikke zuur dus waarom ze augurken nu zo lekker vind? Eerder hadden we gewoon altijd de pot op tafel staan maar nu nemen we er allebei een paar en dan gaat de pot weer weg anders blijft ze roepen DIE DIE DIE!

Groetjes ALberdien

Marissa is helemaal gek van pannenkoeken en friet. Ze kan het lekker zelf eten en krijgt er geen genoeg van. Maar ok bij spaghetti en macaroni gaat het schaaltje schoon leeg. Heerlijk vindt ze dat

Hoi,
Geen pasta eters hier..geen van drie!
Hier is favoriet; Andijzie stampot, hutspot, bietjes,  en pannekoeken en frietjes..
Maar ook wel   lasagna, en sperzieboontjes met sate schotel..vinden ze ook lekker..

Ik lust zelf ook niet alles, dus vind het geen probleem dat ze soms wat kieskeurig zijn, maar ze eten maar wat er op tafel staat..anders pech!!

Gr Rina

Merel is geen moielijke eter. Ze lust eigelijk alles.
wat ze extra lekker vind is witlof, boerenkool, worteltjes en zuurkool.
maar ook spruiten en macroni smult ze van.
OP brood is jam favoriet. En nog een paar maandjes geduld en dan kan ze weer aarbeien op brood. GIngen er vorig jaar ook goed in.

hey allemaal,

onze ikenna is een hele slechte eter, zowel ontbijt, lunch als avondeten is een ramp.
wat hij het liefste eet zijn droge crackers en savonds met het warme eten alleen maar
vlees.

smorgens als hij wakker wordt is bijna het eerste wat hij zegt, vleesje eten?

van wie hij dit heeft, in ieder geval niet van mij want ik eet zelf bijna nooit geen vlees en mijn man eet het wel maar ook niet in overdreven mate.

liefs jolanda

Terug
Bovenaan