Favoriete knuffel en er mee slapen?

Hoi meiden,
Hebben jullie kindjes ook een favoriete knuffel (volgens mij is die van Samantha wel bekend ;) ) en laten jullie je kindje ook wel eens slapen met een knuffeltje in bed?

Ravi zijn favorieten zijn op dit moment zijn freddy de vuurvlieg. zijn rups en zijn konijn koesdoekje. De laatste stopt hij regelmatig in zijn mondje. Vooral de oortjes zijn daar helemaal perfect voor! Ik heb hem nu twee keer in zijn bedje gestopt met zijn konijntje zodat hij daar nog wat op kan sabbelen maar merk dat ik het ook wel een beetje eng vind. Snachts leg ik hem er nooit bij in en overdag let ik altijd op de babyfoon om te zien waar de konijn is gebleven. Hoe doen jullie dit?

De rups en vuurvlieg zijn van het merk lamaze. Ben daar echt verslaafd aan en Ravi ook! Heerlijk speelgoed is dat toch alleen veeeeels te duur! Heb een aantal dingen via marktplaats op de kop kunnen tikken en heb een broer en zus die hem er helemaal mee verwennen :)

Liefs!

Nu met 4 maanden kan het wel hoor. Luana heeft nog geen favoriet doekje, maar heeft wel een slaapknuf met haar naam erop bij bed liggen. Deze geef ik soms en als ze slaapt leg ik hem iets aan de kant dat ze hem kan pakken als ze wakker word. Beneden heeft ze een woezel en pip doekje waar ze de hele dag mee speelt. Deze is duidelijk haar favoriet, samen met de olifant van Lamaze, die vind ze ook helemaal leuk!

Wat ik net zei, ik denk dat het wel kan. Je kan dan even kijken als hij slaapt en het doekje dan evt weghalen.

Liefs ciomama

Lamaze is idd erg leuk!

Jake heeft nog geen favoriet speeltje. Probeer wel een knuffeldoekje aan te smeren, maar hij wil er nog niet aan. Hij is wel dol op hydrofiel luiers :s
Hij begint wel meer interesse te krijgen in zijn speeltjes nu, dus wie weet. Ik heb ook niets in zijn bed liggen. Zelf heb ik zoiets van in zijn bed slaapt ie dus dat hoeft niet. Mocht ie straks echt ergens helemaal dol op zijn dan zien we het dan wel.

Aniek heeft een giraffe. ze heeft er 1 in de box en een in bed. we hebben ze van mijn tante gekregen en.ze heeft er nog 2 bij gehaald op reserve. ze slaapt er wel mee. leg hem naast haar neer en ze gooit hem het hele bed door. vaak ligt ie aan het hoofdeind.als ze slaapt enbik laat hem gewoon liggen. ik had vroeger zelf een olifant en wou niet neer zonder. ik vind het fijn dat aniek nu ook 1 vast iets heeft wat er altijd is. hij gaat ook vaak mee op pad of uit logeren.

Hoi wij hebben hier het zonnetje van Difrax. Ik geef hem alleen niet mee in bed. Merk dat hij het niet weg haald als hij het op zijn hoofd legt. Heb ook niet het idee dat hij er echt behoefte aan heeft.
Ik neem het allemaal wel mee als we weg gaan, maar een spuugdoek is ook goed.
Leuk speelgoed dat van Lamaze. Ga ook eens even kijken

Ik zou gewoon kijken wat jouw kindje doet met het speelgoed. Als hij het goed weg legt kan het geen kwaad

x

nou mara had met deze leeftijd haar speen en haar nijntje-tut

maar jonna, dat is een hele andere meid, geen speen en geen interesse in tutjes. ja om te speen en sabbelen voor ff maar verder niet

tja we zien wel

oja doekjes en tutjes over hun gezichtje leggen tijdens slapen is wel normaal op deze leeftijd hoor
best eng maar daar is het ook wel voor gemaakt

Quinten is weg van zijn tuttel. Slaapt er al mee vanaf de dag dat hij geboren is.
Zo'n schattig gezicht als hij met zn tutteltje ligt te kroelen. s'Avonds gooit hij hem ook over zijn hoofd, vind hij blijkbaar lekker liggen, hihi

liefs

Terug
Bovenaan