favoriete voetbalclub FOTO 'S

Hoi!

Hebben jullie (of de pappa's natuurlijk) ook een favoriete club? En heb je daar een leuke foto van?
Weer een reden voor een rondje foto's

Groetjes van Cissy

mijn man kijkt niet fanatiek naar voetbal (ik ben een gelukkige vrouw, hahaha ) maar 't zijn wel superleuke fotos! Cissy, die speen is geweldig bij het pak!

hahaha..
Als wij een jongetje hadden gekregen dan had ik jullie vast wel foto's kunnen laten zien.
Dan had mijn broertje meteen een PSV- pakje gekocht...
Gelukkig hebben we een meisje..

gelukkig houd Jurgen niet van voetbal en ik ook niet. Alleen voor belangrijke wedstrijden van het nederlands elftal willen wij ons nog wel eens laten gaan. Maar daar houd het ook echt mee op.

Groetjes sandra

Hoi Nessie..

hihihi
Komt zo: mijn broertje heeft altijd geroepen toen ik zwanger was: Als het een jongetje word dan krijgt ie een heel psv outfitje...

Ik ben zelf ook psv-fan, wonen tegen eindhoven aan en ik ging vroeger met mijn nicht en neef altijd naar de trainingen toe..
Nu niet meer..
Kijk  soms mee  op tv als het een belangrijke wedstrijd is, maar daar is ook alles mee gezegd!

Tuurlijk kunnen vrouwen/meisjes ook voetbal kleertjes aan..   dus wie weet wat Merel nog ooit van d'r oom voor d'r verjaardag krijgt..hahahaha

Terug
Bovenaan