favouriete kleding..waarom?

A

Anoniem

Guest
zo ff weer een nieuwe topic,!
ben wel eens benieuwd welk merk(en)(of geen merk)kleding jullie kindjes dragen en waarom?
Ik zelf zweer bij de rompers van de hema,ze kunnen lekker op 60 c graden mee en hup mee in de droger..ideaal! net als de badstoffen pyama,s van hun, en de sokken komen daar ook bijna allemaal vandaan.
Toen Mila nog echt een baby was had ik ook veel kleerjes van daar,maar de laatste tijd zit er niet altijd wat bij.
Vroeger kocht ik ook veel bij prenatal,maar vindt het best prijzig nu de grotere maten.
Verder heeft Mila veel kleding van Bakkaboe(dit merk koop je bij tuunte).Er zitten vaak veel leuke dingen bij en het is niet te duur.nadeel is dat het niet in de droger kanen alleen op lage temperatuur.
Ze heeft ook wat lieve setjes van de hennez,daar heb je van die tuniekjes die je leuk met die stoffenbroekjes kunt kombineren.wat ik daar prettig aan vindt is dat het voor Mila ook lekker draagt (z,on katoenenbroekje)ze kan er heerlijk in rondt.die kunnen ook op 60 c en in de droger.
groetjes piewie.

Hoi,

Wat is hier favo, nou zeker de onderkleding van de Hema en de sokken en ik heb er  laatst toch ook wat leuke shirtjes en een sweather gekocht.
Verder vind ik Noppies leuk, vooral vorige collectie, maar helaas erg duur. En kijk ik graag naar de kleertjes van Mexx en Oilily op internet, super mooi, maar veel te prijzig. Bij de Prenatal heb ik de laatste tijd weinig leuks gezien. Heb nu een aantal leuke dingetjes van de HenM, hebben zo ook zo veel leuks. En zeker fijn dat het in de droger mag, vooral nu de winter voor de deur staat.

Oja en het merk LIEF, ook zo leuk, maar niet voor mijn portomonee.

Groetjes Nanda

Hier ook veel Hema (rompers, maillotjes, rokjes), Hennes, Name It  en Mexx. Fleurig en vrolijk, meisjesstoer en niet onbelangrijk: praktisch in de was!

Groetjes
Susan

Favoriet bij mij  zijn toch wel de kleren van Tuunte (merk bakaboe) maar verder heb ik van alles, zeeman,h@m,terstal en ga zo maar door.
De rompertjes van kruidvat vindt ik ook wel fijn, hebben ze alleen niet altijd.

Liefs sandra

rompertjes ook van de HEMA idd!
sokjes van Hans textiel of HEMA
kleding C&A, HEMA, H&M, Zeeman/Wibra
ik moet zeggen dat ik op t moment nog veel kleding had van de kraamcadeaus en 2e hands, dus ik heb niet eens zo heel veel kleding gekocht

groetjes Jenneke

Hoi,

Tja niet zo origineel, maar ik vind de rompers van de Hema ook geweldig. En leuk en makkelijk wasbaar! Helaas hebben we er niet eentje in de buurt...maar als ik in de buurt ben........
Ook ik vind de kleren bij de Hennes heel leuk en verder kijk ik gewoon overal naar wat ik leuk vind.
Voor Elize vind ik momenteel Cakewalk heel erg leuk, maar ook veels te duur, dus dat koop ik niet of tweedehands.
Voor Hjerre blijf ik de Hennes het leukste vinden.

Groetjes Hanneke

Dean heeft eigenlijk van alles. Rompertjes bij Hema, Zeeman, Wibra of Prenatal. Kleren kocht ik meestal bij de Zeeman en Wibra. Nu heb ik vanaf maat 86 heeeeel veel jongenskleding gekregen van mijn achterbuurvrouw. Er zit van alles wat bij, ook merkkleding. Wat ik zelf leuk vindt heb ik gehouden en de rest naar het goede doel. Ik bestel ik weleens bij Pukkemuk. Vooral de broekjes zijn leuk.

Groetjes,
Nelly.

Hier zijn ook de HEMA onder andere favoriet voor de rompertjes. AL heb ik nu weer een megapak van het kruidvat gehaald en die zitten ook erg fijn.
Bij H&M koop ik ook wel veel, babyrose is nu stoere peuterkleding geworden. Heerlijk als ze in maat 86/92 kan en je op de andere afdeling mag neuzen!
Vandaag in de uitverkoop een tweede winterjas (de eerste is nog veel te groot) gekocht, bij de WIbra een fuchia ribbroek en bruin met fel blauwe maillot  en bij Villa Happ in de aanbieding 2 leggings en een korte spijkerbroek!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan