Faxapparaat

Hoi allemaal,
Weten jullie of het kwaad kan wanneer je vlakbij een faxapparaat zit? Op mijn werk zit ik er nl. ongeveer 60 cm. van af..... alvast bedankt voor jullie reactie!
 
Helemaal geen domme vraag! Een faxapparaat maakt volgens mij niet uit, maar denk wel aan kopieerapparaten. Deze produceren ozon wat ook ongezond is als je niet zwanger bent. Anoniem zal daar vast naast zitten gezien de reactie.
 
Volgens mij heb je meer te vrezen van magnetrons en mobiele telefoons vanwege de straling, maar een faxapparaat lijkt me niet. Maar ik weet het niet zeker, heb er eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht.
 
Dank jullie wel voor de reactie! Ik begrijp alleen die opmerking van anoniem (16:14 uur) niet... koffiezetapparaat?
Ik hoef mij verder dus geen zorgen te maken?
Overigens, achter mij staat wel een printer, maar staat niet dagelijks aan....
 
Nicole,
de opmerking van anoniem is uiteraard niet serieus bedoeld. Het is nooit goed voor je om dicht bij dit soort apparaten (fax, copieer, printer) te zitten, maar dat heeft niets te maken met het feit dat je zwanger bent. Hoe en wat precies, dat moet je me niet vragen, want dat weet ik niet. Ik denk ook dat je je niet teveel in je hoofd moet halen, tenminste, niet meer nu je zwanger bent dan toen je niet zwanger was! Probeer te genieten en denk niet bij alles te goed na over of het wel of niet slecht is voor je kindje!
GENIET, de zwangerschap is maar zo kort!
lfs. Monique
(34 wkn)
 
Terug
Bovenaan