Faye is geboren

A

Anoniem

Guest
Lieve Meiden,

Hier even een kort berichtje om te vertellen dat onze dochter Faye geboren is. Ze weegt 3080 gram. Het was weer een redelijke turbo bevalling.

Vanmorgen om 10.10 uur ben ik gestript. Om 16.30 uur dacht ik dat het niet meer zou gebeuren en om 16.45 uur kreeg ik om de 5 minuten lichte krampen.

Om 17.20 uur ben ik in bad gaan liggen en de krampen bleven komen maar de scherpe randjes gingen er vanaf. Om 18.15 uur werden ze weer heviger en moest ik ze een beetje wegpuffen. Om 19.00 uur hebben we de vk gebeld (ik wist dat ze dan gingen wisselen).

Rond 19.30 uur had ik 4 cm en werden mijn vliezen gebroken. Toen ging het zo snel en ik bleef aangeven dat het heel hard ging. Niet veel later had ik 5 cm en was het stugge randje bijna weg.

Om 20.05 uur had ik 7 cm en om 20.10 uur mocht ik meepersen want toen had ik al volledige ontsluiting.

Ik ben er weer helemaal zonder kleerscheuren vanaf gekomen, nauwelijks bloedverlies en voel me kiplekker (wel flinke na weeen). Faye doet het heel goed en heeft al een half uur aan de borst gedronken.

Syl
Was uitgerekend 17 oktober

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Geniet ervan...

Wendy (39w en 2 dagen)

Hoi Syl,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn dat de bevalling zo snel en goed is gegaan. Geniet van elkaar en van de kraamtijd.

ps. erg leuk dat je er ook foto ´s bij hebt gedaan.

liefs van de andere Syl

ahhhhh, wat een leuke foto zeg, van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

Manal

Hoi Syl,

GEFELICITEERD met de kleine Faye (mooie naam).

Leuk die foto's erbij hoop dat er snel nog meer foto's van andere beebs volgen.

Geniet maar lekker van de gezinsuitbreiding.

Kruimel

Gefeliciteerd... wat een mooie foto van jullie 4en!
Gr Tanja

joepie gefeliciteerd met jullie dochter
geniet lekker van jullie gezinnetje en nu ben je eindelijk van je misselijkheid af wat fijn dat het strippen geholpen heeft

ga maar lekker genieten met z`n 5jes

veel liefs angela

Terug
Bovenaan