Fb clubje

Hoi meiden ik zag laast ergens dar iemand een fb groep zal maken maar ik heb niks meer gehoort

Kan het ook nergens meer vinden ik hoor het wel ik bedoel zie het wel ander mag je me ook toe voegen ????
Deza ardon tot dank

Knuff Marie \deza x

Hoi Marie80,

Als je mij je voor en achternaam even geeft dan zoek ik je op op FB. Of je moet mij even toevoegen via:
Www.facebook.nl/carolasnoeren

Liefs

Volgens mij kunnen de andere leden vd club trouwens ook andere decmama's uitnodigen, je moet alleen wel eerst bevriend met ze zijn.

Word ook al zo'n gezellig clubje! Leuk al die foto's van de echo en de buikjes.

Krijg je wel gevonden maar ik kan je niet uitnodigen en ook geen privebericht sturen helaas. Dat is bij jou een bepaalde instelling. Wellicht als je bij een van de andere dames op fb kijkt en dan bij hun vrienden naar Carola Snoeren zoeken dat je me zo gevonden krijgt wn mij kunt toevoegen.

Op pagina 3 van het forum staat het eerdere topic op fb, daar staan nog een paar dames met hun namen op die ik zo kon vinden en toevoegen.

Hoop dat het lukt en je je snel kan aansluiten op FB.

Liefs

Oké ga ik even doen
Ja want als ik nou in typ krijg ik een man die hart loopt ;) niet jij dus ,,,, wel grapig ja dat hoornklaver ik moet maar eenderde tyd nemen voor me instellingen zo à tecnies,,, ja kijken thanxs.
Knuff x

Agaga ik hè weer z'n blonden aktie k,k (niks mee bedoel hoor ) maardan het berichtje niet vinden met de mensen die ook bij het bd clubje horen agag

Terug
Bovenaan