FB-Groepje, uitgerekend 15-31 maart 2018

Hallo,

Ik ben Anoesja en ben op 27 maart 2018 uitgerekend ( schatting )

Ik schrijf nu al een tijdje mee op forums over zwanger worden/ zwangerschap maar merk dat ik het jammer vind dat het niet altijd even overzichtelijk is en dat ik geen foto's kan delen.

Dus wie vind het leuk om samen in een groepje op FB te zijn maar wel volledig geheim. ( totaal niet zichtbaar, tenzij je lid bent)

Groetjes

Dit bestaat al. Ik weet even de naam niet meer, maar in het topic uiterekend in maart 2018 op dit forum hebben we het er al over gehad.

Dat klopt maar dat ik een FB groep die zichtbaar is voor iedereen en ik vind het persoonlijk fijner dat het niet zichtbaar is. 
Het is allemaal natuurlijk nog erg pril en niet iedereen in mijn familie/ vrienden kring hebben we het verteld en wil niet dat ze er op die manier achter komen

Dit is een geheime pagina naar het schijnt. Op pagina 32 van het topic uitgerekend in maart 2018 staat een link als ik me niet vergis.

Dit is een geheime pagina naar het schijnt. Op pagina 32 van het topic uitgerekend in maart 2018 staat een link als ik me niet vergis.

Terug
Bovenaan