@ Febeke

Hallo,

Nou en??????????????? heb je je kleine al in je armen??
Nou ik loop nog steeds met een dikke buik rond!!
Heb een poosje niks van je gehoord, en aangezien je normaal veel reageert neem ik aan dat je inderdaad bevallen bent!!

Nou ik hoor het wel

Groetjes Anne
mv Levi en ????26mrt09

Hoi meid,

vorige vrijdag 20 maart '09 ben ik bevallen van een flinke zoon 'SETH'.
3,900kg en 54 cm...

Het was een zware bevalling.
We zijn van gisteren weer thuis uit het moederhuis en proberen nu onze draai een beetje te vinden hier thuis met ons twee kindjes!
Toch even wennen...

Jij nog steeds niets?
Bevallingsverhaal volgt!

LIefs,
van ons...

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Seth (hele leuke naam!!!)
Geniet Lekker van je kleine mannetje, en je dochter natuurlijk ook!

Ik ben nog niet bevallen, denk dat het dit weekend wel eens kan gaan gebeuren, heb zo'n voorgevoel.

Nou doe lekker rustig aan  (voor zover dat kan met 2 kids)    en geniet van je kraamdagen!!

Groetjes Anne
mv Levi en ??? nog 1 dag

jeujh!!
! ook jij febeke!!! hij is eruit!!!! wat een flinkerd, en wat een prachtige naam!!
ff bijkomen en veel boven blijven!! laat je maar lekker verwennen.
Hier gaat het super. Sam is zo relaxed(daardoor papa en mama ook)
meid hennig an, en geniet van je gezinnetje.

liefs lizz

Hoi dames,

hier dan eindelijk kort mijn bevallingsverhaal.

Donderdag 19 maart werd ik terug verwacht bij de gyn om 18.10u. Ze schrok dat ik nog steeds rondliep. hihi... Ze zei dat ze een grondig inwendig onderzoek ging doen, om het misschien een beetje te helpen. Wat natuurlijk geen garantie is.
We spraken na het onderzoek ook een datum af om het in te leiden, anders zou ons ventje te zwaar worden. Dinsdag 24 maart werd ik verwacht om het in te leiden. Ik hoopte uiteraard dat het daarvoor nog spontaan zou beginnen.
En die avond nog braken om 22.30u. mijn vliezen. Om 3.27u. is ons ventje geboren.
4 cm ontsluiting op een uur tijd, wat ging dat snel ... Maar ik heb een goei uur moeten persen om ons kleintje eruit te krijgen. Hij zat verkeerd met zijn hoofdje en dat maakte het allemaal een beetje moeilijker. Maar hij is er gelukkig op een natuurlijke manier uit geraakt en daar ben ik blij om...

Diegene nog niet bevallen zijn: VEEL SUCCES !!! het kan nu echt niet lang meer duren e, toch..??
Voor alle anderen: EEN DIKKE PROFICIAT!!!! En nu genieten maar!!
Het is een drukte hier amai, zo twee kleine kindjes, wow ff aanpassen en wennen. Maar het is zooo mooi en komt allemaal DIK in orde!

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan