Hoi dames,
hier dan eindelijk kort mijn bevallingsverhaal.
Donderdag 19 maart werd ik terug verwacht bij de gyn om 18.10u. Ze schrok dat ik nog steeds rondliep. hihi... Ze zei dat ze een grondig inwendig onderzoek ging doen, om het misschien een beetje te helpen. Wat natuurlijk geen garantie is.
We spraken na het onderzoek ook een datum af om het in te leiden, anders zou ons ventje te zwaar worden. Dinsdag 24 maart werd ik verwacht om het in te leiden. Ik hoopte uiteraard dat het daarvoor nog spontaan zou beginnen.
En die avond nog braken om 22.30u. mijn vliezen. Om 3.27u. is ons ventje geboren.
4 cm ontsluiting op een uur tijd, wat ging dat snel ... Maar ik heb een goei uur moeten persen om ons kleintje eruit te krijgen. Hij zat verkeerd met zijn hoofdje en dat maakte het allemaal een beetje moeilijker. Maar hij is er gelukkig op een natuurlijke manier uit geraakt en daar ben ik blij om...
Diegene nog niet bevallen zijn: VEEL SUCCES !!! het kan nu echt niet lang meer duren e, toch..??
Voor alle anderen: EEN DIKKE PROFICIAT!!!! En nu genieten maar!!
Het is een drukte hier amai, zo twee kleine kindjes, wow ff aanpassen en wennen. Maar het is zooo mooi en komt allemaal DIK in orde!
Liefs,
van ons...