februari 2006 forum openen

Hoi,

Ik ben Muss, 33jr oud en ik ben (waarschijnlijk) zwanger van mijn eerste kindje. Na vier dagen overtijd te zijn heb ik vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en eindelijk durven testen. En tot ons groot plezier zagen we een licht streepje. Nog niet zo duidelijk als het controle streep maar hij stond er wel en een streepje is een streepje toch?

Ik zit te wachten op ons februari forum, spannend he. Heb al een afspraak bij de huisarts gemaakt en ik mag donderdag langs komen.
Spannend. Groetjes Muss.
 
Hallo dames,



Er is al een februari forum!

Ik zag alleen dat er nog niemand een berricht heeft achtergelaten.

Toevallig dat ik hier even een kijkje kwam nemen.

Zelf zit ik op het december forum.



Als je het forum opent en Zwanger kiest dan staat als 1 na laatste (onderaan)

jullie februari forum.

Succes hè dames en natuurlijk proficiat!



Groetjes van Jolanda

 
Nou ja, we kunnen toch ook hier verder gaan??

Ik ben Desi, 32 jaar en zwanger van mijn tweede. Mijn eerste kindje is nu bijna 11 mnd, en is dus 19 mnd al de tweede wordt geboren (als alles goed gat, tenminste.....). Ik ben half februari uitgerekend (de achtste, geloof ik), en ben dus nu in de 7e week. Da's nog heel pril, vandaar dat ik toch nog steeds zoiets heb van....."Rustig aan, er kan nog vanalles gebeuren"!
Maar hier nog geen vermoeidheid, misselijkheid o.i.d. te bespeuren, gelukkig.
 
Hoi,

Allemaal gefeliciteerd!!!

Ook ik ben een februari-moeder. Ben vandaag 5wk en 4dgn zwanger. Vorige week al veel last van misselijkheid gehad en gespannen borsten, deze week is de misselijkheid zo goed  als  voorbij. Wel erg veel last van buikpijn (soort kramp met kleine steekjes). Heb zelfs vandaag de huisarts gebeld om te vragen of dit erbij hoort...... maakte me toch een beetje ongerust. 't is immers ons eerste kindje..... hebben jullie al meer ervaring op dit gebied?
 
Goedemorgen!

Buikpijn en wat steekjes voelen enz. hoort er echt wel helemaal bij, hoor! Je baarmoeder moet nu al oprekken en dat voel je al. Ook al is het mijn tweede, ook ik word er wel eens ongerust van, hoor! Dan loop ik nog maar eens naar de WC om te kijken of ik echt geen bloed verlies, ofzo.....

Ik ben nu geloof ik zo'n 7 wkn onderweg. Ik voel me prima, ben niet moe of misselijk..... Op zich fijn, maar soms twijfel ik of ik wel écht zwanger ben (stom he?) of dat het geen miskraam is ofzo... Tja, die ongerustheid hoort er natuurlijk wel een beetje bij.....
Wél is het zo dat ik doordat dit mijn tweede kindje wordt, er minder bij stil sta hoe ik me voel, en wat ik voel enzo. Want door Lieke heb ik sompelweg minder tjd om overal bij stil te staan....

Hoe voelt de rest zich?? En hebben jullie al je huisarts/de VK gebeld enzo?? Ik nog niet hoor, ik mag toch pas bij 12 wkn voor de eerste controle, dus.... In het dorp waar ik woon is het trouwens zo dat de huisarts alle controles doet, en dat je voor de bevalling naar een soort 'geboorte-centrum' gaat... Heeft voor- ennadelen, maar ik vind het prima. (Bij de eerste was ik trouwens zover over tijd, dat ik uiteindelijk ingeleid ben, en dus in het ziekenhuis bevallen ben).

Groetjes,

Desi
 
hoi, iedereen gefeliciteerd. Ik ben zwanger en ongeveer 6 weken en paar
dagen. Ben nu errrrg misselijk heb zelfs al overgegeven...hoort er
allemaal bij schijnt. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen.



Groetjes,

Pino

 
He halloPino!
Welkom en gefeliciteerd!!!

Jammer joh dat je nu al zo misselijk bent.... Hopenlijk duurt het niet zo lang meer voordat je je wat beter gaat voelen!

Wanneer ben je ong. uitgerekend? Half februari, denk ik?
 
Terug
Bovenaan