Februari 2008 moeders?

A

Anoniem

Guest
Hallo (aanstaande) moeders,

Ik ben 24 jaar oud en 10 weken zwanger van mijn tweede kindje. Ik ben hier al vaker even geweest, maar ben de afgelopen weken op vakantie geweest, dus het is even stil geweest. Vandaar dat ik nu een nieuwe discussie begin.

Ben benieuwd wie er net zo ver is als mij en wat voor kwaaltjes jullie hebben.

Ik heb bijvoorbeeld veel last van misselijkheid. Ik krijg er zetpillen voor, maar die werken in de ochtend nog niet goed.
Voor de rest is er weinig begrip voor op mijn werk. Wie heeft hier nog meer last van?

Lijkt me gezellig jullie verhalen te horen.

Groetjes Gerrie.

hallo ik ben ramona ben 23 jaar en ben zwanger van mijn denrde kindje alleen ik ben niet in februari uitgerekent maar kan wel februari worden want ik ben 30 januari uitgerekent ben nu 12w 5 d zwanger was ook heel misselijk voor al s morgens heel slim maar ben er nu van af groetjes ramona

Hoi Gerrie,

waarom kom je niet ook gezellig op het februari forum kletsen? Daar zijn moeders die net als jij en ik in februari zijn uitgerekend.

Groetjes Sharon.

hallootjes

ik ben 29 en zwanger van ons eerste moppie, ben nu 11 weken
ik was in het begin heel snel misselijk, maar hoef gelukkig niet te spugen. moet zeggen dat het al stukken beter gaat vooral 's morgens, alleen 's avonds rond etenstijd is het minder. vorige keer dacht ik makkelijk te doen en een pizzaatje in de oven te stoppen, maar daar was ons moppie het niet mee eens.

verder ben ik wel heeeel erg moe, maar heb vakantie dus kan gelukkig 's middags lekker een dutje doen. en voel me af en toe een beetje duizelig, maar dat kan komen omdat mijn bloeddruk iets te laag was.

groetjes happydays

Ik ben 30 en zwanger van de 2e. Deze week krijg ik de eerste echo, maar verwacht rond half februari uitgerekend te zijn.
Kwaaltjes heb ik niet, behalve moeheid. Maar ik weet van de vorige keer dat dat maar tijdelijk is en slapen is een heerlijke hobby!

Hallo allemaal,

Ik ben ook een februari moeder (9-02-08).
Ben net terug van vakantie en lekker uitgerust.
Voel me gelukkig weer fitter als voor de vakantie, was toen heel misselijk!!
Ben zaterdag 12 weken!!!! Gaat snel hé?
Op vakantie een keer wat verkeerds gegeten (veel olie en knoflook) en ben toen wel een dag erg aan de diarre geweest...zou dat kwaad kunnen, iemand enig idee?

Groetjes Linda

Nee volgens mij kan het geen kwaad. Het is vervelend voor jou, maar je baby merkt er dacht ik niks van.

Terug
Bovenaan