februari 2010

Hoi ik ben 29 jaar en in augustus 1 jaar getrouwd.
December vorig jaar afscheid genomen van Lieke* na 14,5 week.
En in februari een miskraam gehad met 5,5 week.
Nu 7,5 week zwanger eerste echo gehad en het zag er goed uit!
Harte klopte en onze "pup" was al 9 mm.
Zelf ben ik moe en heb wat last van de bekken maar dat neem ik voor lief.
Het lijkt mij leuk om in contact te komen met andere die ook in februari uitgerekend zijn.
Groetjes Pupke

Hoi hoi,
ik ben ook februari volgend jaar uitgerekend. Aanstaande donderdag hebben we de eerste intake bij verloskundige en waarschijnlijk ook de eerste echo. Spannend vind ik het, ben zo bang dat er geen hartactie is. Het wordt ons eerste kindje. Mijn vriend en ik zijn ook nog niet heel lang bij mekaar en deze zwangerschap was ook niet helemaal gepland, maar daarom niet minder welkom natuurlijk. Wij zijn nu helemaal aan het idee gewend dat we volgend jaar rond deze tijd achter een kinderwagen lopen.
Ik heb weinig klachten, ben niet echt misselijk. Wel bij vlagen wat weeìg gevoel. Verder heb ik wel erg pijnlijke borsten...
Groetjes!

hallo,
ik ben vandaag 8 weken en 5 dagen zwanger ,
ik ben gisteren bij de vk geweest alles zag er gelukkig goed uit ik ben 11 februari uitgeteld,
dit word mijn tweede kindje ik heb al een dochtertje van 3,
laten we hopen dat we de eerste 3 maanden goed gaan doorkomen succes !!
groetjes!!

Hoi hoi,
Proficiat allemaal met jullie zwangerschap.
Ben nu zelf 7wk +3dgn zwanger en heb volgende week om deze tijd de 1e echo.
Heb al een dochtertje van 23 mnd en een pleegdochter van bijna 13.
Bij zwangerschap van Amber 32 wk ziek geweest en nu heb ik nog weinig last van kwaaltjes. Zelfde als Mare beschrijft weeig gevoel in buik en mega pijnlijke borsten. Dat had ik vorige keer niet. Ben wel erg bang voor een miskraam maar ja dat zullen we allemaal wel een beetje zijn.
Allemaal een fijne zwangerschap gewenst en idd welkom ook bij de mamaclub febr2010

Hallo dames,

iedereen proficiat met jullie zwangerschap. Ik sluit me bij dit groepje aan want ik ben ook in februari uitgeteld.Het wordt onze eerste dus is het helemaal spannend. Volgende week woensdag 15 juli hebben we de eerste afspraak bij de vk.Duurt wel erg lang maar ik tel de dagen nu echt af en hoop dat ik een goede echo te zien krijg. Verder heb ik niet echt klachten alleen wat steken in mijn buik en wat gevoelige en grotere borsten.En ja Natje1972 voor een miskraam is iedereen bang zowel ik ook maar we hopen dat het allemaal goed blijft gaan en dat we in februari gelukkige ouders mogen worden!!!!! geniet van jullie zwangerschap
XXX Caatje

Terug
Bovenaan