Februari 2017 gestopt met de pil

Anoniem

New member
Hallo, ik ben gestop met de pil in februari 2017, paar dagen later werd in ongesteld.. nog van de pil denk ik.. daarna zaten er 5 weken elke keer tussen tot 18 april 2017.. sinds 18 april niet meer ongesteld geweest.. toen ik een test deed, bleek ik niet zwanger te zijn.. heb verder geen kwaaltjes tot nu toe, om me zwanger te voelen.. enige idee wat het zou kunnen zijn of wat ik moet doen?
 
Het kan zijn dat je cyclus langer is deze keer.  Ik ben in November gestopt met de pil en had cyclussen van 30 dagen maar ook van 49! Nu 7 weken zwanger!
 
Oke, cyclus is nu 51 dagen.. we zullen zien hoe het loopt. Bedankt voor je reactie. Wanneer voel je ongeveer eigenlijk dat je zwanger kan zijn? Na dat je het hebt gedaan, want ik las dat de eicel 5 dagen kan overleven
 
En.... weet je al meer?

Ik voelde het helemaal niet, ik heb getest, 1 dag na NOD en heb toen positief getest. Helaas heb ik vorige week een miskraam gehad :( Een eitje springt als het goed is binnen 48 uur als je positief hebt getest met de ovulatietest. Een eitje maar ook een zaadje kan een paar dagen overleven!



Het veiligste is om gewoon pas te testen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden!
 
Terug
Bovenaan