Februari/Maart banners

nee dus nieuwe poging...

Ff twee banners. Eerste menstruatie was 5 februari. De tweede is nu een week nadat de eerste menstruatie over was vandaag bruinverlies dus voor de zekerheid als het deze keer doorzet.

Groetejs Russell

Kun je via www.babybrabbel.nl op vragen. Kijk je bij cyclusbanners dan voer je de datum in klik je op kopieren en dan staat er code gekopieerd dan ga je met de muis kopieren en dan in je bericht hier plakken en klaar is kees.

Groetjes Russell

Hoi,
Even kijken of ik dat ook kan. En ja hoor, het is gelukt.
Duurt alleen nog heel lang voordat m'n nod is zoals jullie zien. Ben zelfs nog lichtjes ongi, maar volgende week, ik ga uit van de 27ste is m 'n eisprong en ik vond het wel leuk om   ook eens een keer z 'n banner te kunnen maken.   Ik ben nu bezig met Clomid, en als m'n folikel volgende week gegroeid is naar 20mm, dan krijg ik een Pregnilspuit om de eisprong te activeren. Weet dus nu, sinds een aantal maanden niks zeker was, echt zeker dat ik een eisprong ga hebben. Ben daarom misschien ook wel zo enthousiast, haha,
Nou , allemaal succes met zwanger worden,
Groet, MOON

Dacht gisteren de meest vruchtbare dag te hebben.. maar zie op de banner dat die vandaag is..

maar weet zeker dat ik gisteren mijn ei had.. agjah ik zie het wel.. vanaf volgende maand met ovulatie testen..

xxx mamoetje

Nou ik hou het toch bij deze banner want de ongie zet toch door. Heel erg vreemd dit hoor binnen drie weken twee keer ongie... Heb mij ei gehad tijdens mijn vorige ongie twee weken terug...
Maar goed op naar hopelijk de volgnede cyclus en dan hopleijk wat langer...

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan