februari mama

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Gisteren heb ik een test gedaan en ZWANGER. Was voor ons totaal een verrassing maar wel erg welkom. Ben 2 februari 2007 uitgerekend (volgens mijn berekening) Het is mijn tweede zwangerschap, Ik heb thuis ook al een zoontje van ruim 2 jaar. IK heb nu hele andere klachten dan toen. Komt dat bekend voor?

Gr. Jeannette

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!!!!
Ik had ook dat ik totaal andere klachten had de 2e keer. De eerste keer merkte ik het voornamelijk aan de pukkels op mijn hele gezicht (heb ik anders nooit.....zelf niet gehad in de pubertijd) en vanaf dag 1 kreeg ik mijn broek niet meer dicht terwijl ik niet aangekomen was. Bij de 2e was ik direct heeeel misselijk maar het duurde wel tot 9 weken voordat ik niet meer in mijn oude kleding kon.

Groetjes Lillian

Van harte gefeliciteerd!! Spannend hoor, zo pril. Je bent volgens mij de eerste februari moeder die zich meldt!

Ik ben nu 12 weken zwanger en heb ook echt andere klachten dan de vorige keer. De eerste keer had ik al heel vroeg veel last van bandenpijn en nu begint het af en toe een beetje te zeuren in de liesstreek of als ik te vroeg opsta. Ook heb ik nu echt geen zin in sommige dingen en dat kan ik me van de vorige keer niet herinneren. Verder gelukkig niet echt heftige  veranderingen of klachten. Ik pas nog steeds in mijn kleding al gaat de broek die ik vandaag aan heb toch al  strakker zitten. Bij de eerste zwangerschap hoefde ik pas na 5,5 maand in de positiekleding, maar dat zal ik nu wel niet halen!

Ik wens je een fijne zwangerschap toe!

Groetjes, mamavanLucas

hallo vange

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Fijn gevoel is dat he. Ik zelf ben uitgerekend op 28 januari, dus dat scheelt niet zo veel. En ik heb tot nu toe nog helemaal geen klachten. (hoop natuurlijk dat dit zo blijft). Bij mijn vorige zwangerschap had ik trouwens ook helemaal niet te klagen hoor want toen was ik alleen maar heel erg moe, moe, moe en moe. En tot nu toe heb ik hier nog helemaal geen klachten van

groetjes doortje

Hoi Jeannette,

Gefeliciteerd!!!! Zelf heb ik afgelopen zondag een test gedaan en deze was ook positief. Volgens de berekeningen ben ik op 1 februari uitgerekend. Voor mij is het ook mijn tweede zwangerschap. (heb een zoontje van net 3) Heb wel het idee dat ik wat meer misselijk ben dan de vorige keer maar verder merk ik tot nu toe nog niet zo'n verschil.

Groetjes,

Jantine

hallo meiden,

Gefeliciteerd ten eerste met jullie zwangerschappen!!!!
Ik ben ook zwanger van ons 2e kindje,we hebben al een dochter van drie jaar.
Ik ben 5 february uitgerekent en vind het ontzettend spannend allemaal.
Het is  nog zo pril......(beetje onzeker na 2 miskramen).
Vinden jullie het misschien leuk om met mij jullie ervaringen te delen?
Ik spreek jullie gauw weer en ik zal het ook leuk vinden om jullie terug te vinden op msn.

johnnancy78@wanadoo.nl

doei doei en geniet allemaal van jullie zwangerschap!!!!

Terug
Bovenaan