februari moeders

hoi hoi

jeetje zeg ,nu is mijn meisje alweer 4maand en nu
kom ik er pas achter dat jullie gewoon allemaal verder aan t kletsen zijnn op t forum.
ik had wel gezien dat het kopje weg was van februari maar wist niet dat het onder
dit kopje verder ging.
hoe gaat t met de mama`s???
ik had nog wel eens msn contact maar die meiden spreek ik nooit meer helaas!!!!!!

GROETJES
MAMA 81

MAMA VAN ROMEE

hoi mama81
met mij en zoonlief boas gaat het prima!!
kom lekker meekletsen hier.het is hier erg gezellig al zeg ik t zelf
en hoe doet romee het?
grietjes kari

Hallo ik ben Monique de mama van o.a Meike
zij is 9 februari geboren en een lieve baby die het goed doet
Ik hoop dat bij jou alles ook goed verloopt

groetjes Monique

Hallo!

Beter laat dan nooit, om er maar eens een cliche tegenaan te gooien!!!
Welkom! Hoe heb je dit dan uiteindelijk toch nog gevonden? Je hebt wel heel wat gemist in 4 maanden, hoor! Als je een uurtje niet kijkt, loop je al flink achter...

Maar, hoe gaat het bij jullie? Ben je gewend aan het nieuwe leven?

ik geniet vollop van mijn meisje.
eindelijk kan het genieten beginnen .
we hebben een slechte start gehad.romee is met een kzs gehaald omdat ze het benauwd kreeg .
ze was net 2700 gram en 45 cm .gelukkig heeft ze nu geen last meer en weegt ze nu 5 kilo en is al 59 cm!!!!nog wel erg klein hoor.

ben nu net een week met fruit bezig en dat vind ze erg vies.

ik was ff aan het neuzen en zag dat het forum weg was van febr moeders,door verder te zoeken kwam ik hier terecht.
ik baalde al erg dat ik gee contact meer had met de mama`s.

ik zxal nu weer vollop meekletsen,asl ik niet aan t werk ben

heeey janita,

leuk om te hier te zien, ja ik ben er ook weer bij.
tijd gaat snel he? hoe is het met romee?
laatste keer dat ik van je hoorde was ze zo benauwd.
met alana is alles heel goed. ze kletst wat af en niks is veilig voor dat kleine mondje.
ze is nu 64 cm en weegt bijna 7 kilo!
ze heeft zo'n 2 maanden lang maat 50 aangehad en toen schoot ze ineens naar 62. alles in maat 56 konden we ongebruikt wel doen.
62 paste net 2 weken en nu is ze iets over 4 maanden en begint 68 te krap te worden hahaha.
spreek ik je snel weer?

liefs Miranda

Hoi Janita!

Sabine ben ik ,mama van Marieke (en Joris en Daan van 5 en bijna 3). Ja, wat gaat de tijd hard hè? Zo ben je 4 maanden verder en heb je ons ineens weer gevonden! Hier gaat het hard, Marieke was maandag op het CB, met 4 maanden en een week, en ze is 66 cm en 6700 gram. Maatje 68 past haar nu precies, maar van de HEMA beginnen de truitjes alweer aan de krappe kant te zitten. Dat is hier altijd het "merk"dat het eerst te klein is zeg maar. Ze rolt zich sinds een week van buik naar rug, en andersom! En wat ik zo heerlijk vind is dat ze giechelt! Heel grappig!

Groetjes en welkom terug!
Sabine

Terug
Bovenaan