Het is alweer een tijdje geleden dat ik een interview gaf aan het blad "kinderen", hartstikke leuk dat ze mij uitgekozen hadden! Het was een erg gezellig gesprek van ruim een half uur en daar zouden ze een stukje van maken. Het zou in de rubriek "net zwanger" komen.
Maar, ik was helemaal vergeten dat ik het interview gegeven had en dat zou in het februari nummer komen te staan... Een paar dagen geleden viel het blad binnen met mijn stukje erin.
Slik... helemaal vergeten!
Met een traan en een glimlach heb ik het teruggelezen, toch wel blij dat het erin staat uiteindelijk.
Ik koester het stukje en zal het goed bewaren.
Voor wie het blad leest: het staat bijna voorin op de linkerpagina. Weten jullie gelijk hoe ik het aan mijn vriend verteld heb dat ik zwanger was ;-)
groetjes, Sylvia
Maar, ik was helemaal vergeten dat ik het interview gegeven had en dat zou in het februari nummer komen te staan... Een paar dagen geleden viel het blad binnen met mijn stukje erin.
Slik... helemaal vergeten!
Met een traan en een glimlach heb ik het teruggelezen, toch wel blij dat het erin staat uiteindelijk.
Ik koester het stukje en zal het goed bewaren.
Voor wie het blad leest: het staat bijna voorin op de linkerpagina. Weten jullie gelijk hoe ik het aan mijn vriend verteld heb dat ik zwanger was ;-)
groetjes, Sylvia