februari-nummer Kinderen

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een interview gaf aan het blad "kinderen", hartstikke leuk dat ze mij uitgekozen hadden! Het was een erg gezellig gesprek van ruim een half uur en daar zouden ze een stukje van maken. Het zou in de rubriek "net zwanger" komen.
Maar, ik was helemaal vergeten dat ik het interview gegeven had en dat zou in het februari nummer komen te staan... Een paar dagen geleden viel het blad binnen met mijn stukje erin.
Slik... helemaal vergeten!
Met een traan en een glimlach heb ik het teruggelezen, toch wel blij dat het erin staat uiteindelijk.
Ik koester het stukje en zal het goed bewaren.

Voor wie het blad leest: het staat bijna voorin op de linkerpagina. Weten jullie gelijk hoe ik het aan mijn vriend verteld heb dat ik zwanger was ;-)

groetjes, Sylvia

Hoi Sylvia,

Dat zal best dubbel zijn geweest zeg toen je dat las! Wel heel erg mooi om te bewaren natuurlijk!

Ik las eergisteren in mijn oude zwangerschapsdagboek en eigenlijk ben ik heel blij dat ik die nog heb. Al is het wel dubbel om het te lezen.

Bewaar het goed en hopelijk kan er snel een nieuw succesverhaal in komen te staan over jou!!

X F

Jazeker, heel dubbel! Ik had heel even het gevoel terug van mijn blijdschap van toen en ook het verdriet van nu: ik zou nu 5 maanden zwanger geweest zijn.
Maar ik ga het zeker bewaren hoor. Ik heb het nummer wat net binnenkwam (ik ben er op geabonneerd) gelijk op zolder gelegd. Deze is nog mooi in plastic verpakt, kan ik het andere nummer gewoon lezen.
Ik ben straks ook weer van plan om een zwngerschapsdagboek bij te houden, geweldig om terug te lezen. Sommige gevoelens en angsten vergeet je anders gewoon. Zeker na een aantal jaar.
Als ik het nu had bijgehouden had ik ook beter antwoord kunnen geven op de vragen bij de gynaecoloog en verloskundige in het ziekenhuis. Ik heb inderdaad wel krampen(buikpijn) gehad tijdens mijn laatste zwangerschap, maar die waren niet zo heftig dat ik er zorgen om maakte. Blijkbaar is dat toch het moment geweest dat het foutgegaan is.

Ik wens jou een hele fijne zwangerschap en ik hoop dat je je niet teveel zorgen gaat maken. Zeker niet na het lezen van alle verhalen op het forum. Houd ons wel op de hoogte van alles he?

Enne... dankjewel voor je reactie! Je bent een echte trouwe antwoorder van al onze vragen en onzekerheden.

Liefs, Sylvia

Hoi Sylvia,

Ik heb sinds kort een abbonement op kinderen maar zal hem deze maand nog moeten kopen. Zal er zeker naar kijken.

Ik had vlak voor mijn miskraam op internet de speciale uitgaven zwanger, van ouder van nu aangevraagd en me op gegeven voor de blije doos enzo. Nu kreeg ik vandaag die uitgaven in huis en ook het tijdschrift zwanger en zo (van de blije doos). dat was ook wel weer even pijnlijk, maar ik heb het bij me oude zwangerschapsboeken gelegd, en bewaar het gwoon tot ik weer zwanger ben.

Groetjes Anne-Marie

Hoi Sylvia,

Ik kreeg het blad vandaag in de bus en heb het ook gelezen. Tjee wat rot zeg dat je het dan zo moet lezen en het klonk allemaal zo mooi! Ik hoop dat je er snel nog eens van mag genieten!

Ik kreeg een abbonnement op het blad van mijn zussen toen ik zwanger was maar dat ging helaas fout. Ik blader het nu snel door en dan gaat ie de kast in, ik lees wel uitgebreider als ik weer zwanger mag zijn.

Het was wel een mooi stukje,
Liefs Po

Oh en Anne-Marie,

Ik kreeg ook die doos thuis een tijd geleden, hij zit nog helemaal dicht en we openen hem pas als het weer raak is. Ik werd laatst ook gebeld door jonge gezinnen over mijn zwangerschap, toen moest ik wel ff slikken moet ik zeggen. Had ze ook af moeten bellen maar wist ik veel.

Ja vervelend is dat,he? Ik kreeg ook vorige week de zwangerdoos thuis, en de verzekering belde laatst ook al waarom ik het formulier voor de kraamzorg nog niet geretourneerd had.

Als je zwanger bent, meld je je overal voor aan en regel je een hoop, maar als het fout gaat vergeet je alles af te zeggen en wordt je elke keer weer geconfronteerd.

Maar inderdaad, de doos bewaren we gewoon: er zit tenslotte niets bederfelijks in...

Terug
Bovenaan