februari stoppers

A

Anoniem

Guest
hallo

zijn er meiden die in feruari gestopt zijn en mee willen kletsen

ik ben pien en ben net gestopt om voor een derde kindje te gaan
heb 2 jongens van 5 en 7

groetjes pien

Hoi Pien,

a.s. maandag laat ik mijn spiraalte verwijderen, erg spannend weer allemaal.
Ik heb al een dochtertje van 15 mnd oud. Bij haar ging het allemaal erg snel, ben toen na het verwijderen van het spiraaltje maar 2x ongesteld geweest.....

Ik ben benieuwd...

gr.Eveline

Een leuk detail....a.s. maandag is het 25 februari, bij mijn dochtertje was de eerste dag van mijn laatste menstruatie....25 februari 2006! (puur toeval...heb er niet bij stilgestaan bij het maken van de afspraak met de HA)

gr.Eveline

he pien,

klinkt bekend heb ook twee jongens van 3 en 1. Hebben ook besloten voor de derde te gaan. Ben in januari met de pil gestopt en nu dus in de tweede ronde. Leuk joh nog iemand die voor de derde gaat.

groetjes babymama

hallo meiden leuk dat er meer zijn die net gestopt zijn .
ik vind het wel leuk om met mekaar te kletsen over het wel en wee om zwanger te worden dit wordt dan mijn derde maar weer net zo spannend.
bij mijn andere was ik telkesn binnen 3 maanden zwanger wie weet ik teken er voor dat dit ook weer zo snel gaat

groetjes pien

Hallo Pien,
Voor mij is het allemaal helemaal nieuw en superspannend  hoor. Half februari ben ik met de pil gestopt. Momenteel ben ik al bijna 3 weken aan het wachten wanneer mijn hormonen weer normaal gaan werken (de test was negatief).
Gr. Jessy

Terug
Bovenaan