februarie forum verlaten voor dit forum

Hoi allemaal
Ik ga me bij jullie voegen want er is vandaag geconstateerd dat ik een beginnende miskraam heb,Vandaag een echo gehad en nu blijkt dat het vruchtje met 7 weken is gestopt.En ik maar denken bijna 12 weken gelukkkig niks naars meegemaakt.morgen al of overmorgen kan ik bij de gynecoloog terecht voor verdere afhandeling nooit gedacht dat dit me zou overkomen alles ging zo goed
.groetjes monique

hallo monique 78

heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
ik weet wat je nu meemaakt dus ik zou zeggen hou je taai.
ik had ook een miskraam met 7 weken , maar dat gebeurde ook op dat moment.
groetjes debra

Hoi Monique,

We weten hoe je je nu voelt dus ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Je zult zien dat de verdrietige periodes steeds minder worden en dat je veel steun zult hebben aan dit forum.

Sterkte!

Groetjes F.

Hoi Monique,

Wat verschrikkelijk jammer!! Je stort gelijk van je roze wolk af. Gelukkig dat je snel bij de gynacoloog terecht kan. Maar hier op het forum kun je altijd terecht met je vragen! Ik heb er heel veel aan gehad en nog steeds!

Ik wens je heel veel sterkte!!

Groetjes Cath

Hoi Monique,

Ik heb ook precies hetzelfde als jou meegemaakt. Dacht ook dat alles goed was en bij de echo van 12 weken was het vruchtje bij week 7/8 gestopt met leven.
heel veel sterkte!!

groetjes, Pas

Lieve Monique.
Het enige wat ik kan zeggen is klote klote klote!
Ik heb ook een miskraam gehad dus weet een beetje hoe je je voelt maar daar heb je nu niks aan...
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd samen met je man/vriend.
Liefs Esther

Ik heb precies hetzelfde als jij gehad.Ook al die lange weken dacht ik dat alles goed ging totdat ik de echo kreeg.Bij mij was het vruchtje ook in week 7 gestorven en in week 11 moest ik naar de verloskundige voor een echo.Heel onwerkelijk dat het dan na de uitslag v/d echo dan zomaar voorbij is.Ik wens je ook veel sterkte samen met je vriend/man.Liefs Yvon

Terug
Bovenaan