Fedde & Kees nunki laken

Hallo,

Zijn er hier mama’s/ ouders die ervaring hebben met het nunki laken van Fedde&Kees? Ik wilde deze bestellen voor onze 5 maanden oude zoontje. Hij ligt momenteel in de puckababy mini maar slaapt nachts toch nog erg onrustig.

Liefs

Wij hadden alleen de slaapzak met ritjes maar hebben daar heel veel profijt van gehad! Fijn contact over wat passend is als je mailt!

Hoi!
Wij gebruiken hem inmiddels 3 maanden, vanaf dat ze ook 5 maanden oud was.
We moesten de pacco afbouwen en hebben toen gebruik gemaakt van het bundi slaapzakje én nunki lakentje.
Het duurde een week of 3 voor ze er echt aan gewend was en het rust gaf.
Maar we gebruiken hem nog steeds en zijn er heel blij mee.
We hebben daarom een tweede lakentje + slaapzakje besteld want met wassen is dat tóch wel handiger, anders deed ik tussendoor steeds een gewoon laken maar ik merkte dírect verschil. ?

Wij gebruiken het lakentjes sinds ons zoontje 3 maanden oud is, hij is nu 6,5 maand oud. Ik ben er wel tevreden mee, slaapt rustiger onder het lakentje. Als we hem in bed leggen moet hij altijd huilen, tot we het lakentje dichtritsen dus hij zal het wel prettig vinden.
Hij slaapt nu dus al 3 maanden eronder dus geen idee hoe hij zou slapen zonder en of het echt zoveel verschil maakt. Wat ik wel fijn vindt, meneer rolde al met 3,5 maand en kon daar niet mee stoppen. Heeel dag rollen, maar in bed doet hij dat niet denk toch wel door dat lakentje. 

Terug
Bovenaan