Fedde&Kees

<p>Dag dames, </p><p>mijn zoontje van 4 maanden slaapt zo onrustig als zij armen vrij zijn. Ik heb verschillende doeken gebruikt, van paco tot aan puckababy..<br />nou heb ik de slaapzak van fedde&kees, alleen kan hij nog wel zijn armen bewegen. Ik zit eraan te denken om het lakentje te bestellen. Iemand hier ervaring mee? Het is ook erg prijzig, en voor iets wat niet werkt vind ik het doodzonde. </p>

Wij zijn met de pacco begonnen en dat ging perfect en toen op een gegeven moment overgestapt op het hele pakket van Fedde en Kees. Ik vond het geweldig!
We hebben de combinatie gebruikt tot het deze zomer echt warm werd en haar kamertje tropische temperaturen kreeg. Toen alleen het lakentje nog een hele tijd gebruikt.
Het is wel prijzig maar als je kindje goed slaapt dubbel en dwars waard + je kunt het na afloop ook weer goed verkopen. Ik was beide producten binnen een dag al kwijt.

Ik heb er ook naar gekeken maar de tog waarde van de slaapzak en het lakentje zijn erg laag. Kan er dan nog een deken overheen gelegd worden?

Ik maak al een aantal maanden gebruik van het slaapzakje in combi met het lakentje. Ook ik heb het lakentje pas later aangeschaft maar dit bleek wel een gouden oplossing te zijn! Ze kan inderdaad haar armen nog wat bewegen maar door het strakke lakentje ervaart ze direct rust. Wel krijgt ze het voor elkaar om af en toe haar arm boven het dekentje uit te krijgen. Verder heel tevreden dus!
Bij de aankoop krijg je een overzicht met tog waardes en adviezen. Ik vind dit zelf te koud voor mijn kindje. In de slaapkamer is het 17graden en ze draagt een romper met lange mouw, pyjama lange mouw, slaapzakje, lakentje en een dunne deken erover. Ff proppen in het slaapzakje maar het zeker mogelijk. Ze werd voorheen wakker omdat ze het te koud had. 

1 slaapzak heb ik nieuw gekocht en omdat het inderdaad een duur product is, heb ik nog een slaapzakje en lakentje via marktplaats gekocht. Heel prima! 

Hier ook het lakentje gebruik samen met puckababy. de druk van het lakentje is inderdaad fijn. Ook met rollen is het lakentje handig op een latere leeftijd ;) 
Mijn dochter rolde zo het bed door en werd snachts wakker omdat ze vastzat. Met het lakentje bleef ze lekker liggen

Terug
Bovenaan