feeling good

Na een paar heftige weekjes voel ik me vanaf vandaag eindelijk weer wat beter.
De vakantie heb ik misselijk doorgebracht. 2 weken hitte in een tentje, in de brandende zon hielpen ook niet echt mee.
Afgelopen week kreeg ik er ook nog eens, gratis en voor niks, hoofdpijn bij. Wat ruim 3 dagen bleef aanhouden. Dit samen in combinatie met de misselijkheid leverde me dan wel weer een innig contact met de wc-pot op (iedereens wilde fantasie toch)
Gisteren was ik het helemaal zat na wat ge-google kwam ik erachter dat ik wel eens cafeïne ontwenning kon hebben. Normaal drink ik tussen de 6 en 8 bakjes koffie per dag, maar sinds de zwangerschap nog maar 1 per dag. De laatste week zelfs geen.
Dus ik gisteren een grote bak koffie gepakt, opgedronken en hoppa! S' avonds hoofdpijn weg....
Zelfs de misselijkheid lijkt vandaag een stuk minder.

Waar een bakkie koffie al niet goed voor is
 
Wat ontzettend fijn zeg. Maar koffie, blegh!!! Geef mij maar een groot glas cola. En nu ik er over nadenk: ik heb gisteren geen cola op en nu kotsmisselijk. Weet wat me vandaag te doen staat :)
 
Ik dronk 7 glazen cola per dag, maar heb dat geminderd naar 2-3 glazen (helpt enorm tegen misselijkheid). Heb er nu 2 op en ben niet misselijk meer. Misschien ook afkickverschijnselen??
 
Terug
Bovenaan