feesie gehad

Hallo allemaal ik wil even iets vragen want ik zit met een groot schuldgevoel.
ik zou heel graag een kindje willen. al een tijdje. maar ik rook en drink ook regelmatig een paar glazen wijn. Ik weet dat het niet gezond is maar heb heel veel moeite om het te laten. Ik voel me zon slappeling! een loser!
Zou het daarom lang duren?

Slim is het natuurlijk niet! Maar ik drink zelf ook een glaasje hoor.. Houd gewoon rekening met de periode na de ei-sprong want stel dat het een keer raak mocht zijn.. dan zit je dadelijk in de stress. Probeer toch te stoppen met roken, als je zwanger mocht raken doe je dat toch zeker ook?
succes, Lill.

Je kunt niet je hele leven aanpassen op het misschien zwanger zijn. Af toe een glaasje wijn (1 a 2) kan helemaal geen kwaad. Wat erger is is als je je helemaal teut drinkt op 1 avond. Roken belemmert helaas wel degelijk het zwanger worden. Je wordt er minder vruchtbaar van. Dus al je moed bij elkaar raken en stoppen(?)
Sterkte meid!
gr. Inge

Tuurlijk is het beter om wat te minderen, of helemaal te stoppen met beide. Ik rook zelf ook en ik drink in het weekend ook m ´n biertje, maar mijn ervaring heeft geleerd dat dat soms helemaal niet uitmaakt. Mijn zusje is net zwanger (binnen 2 maanden al)en zij en haar vriend roken allebei een pakje shag per dag !!! Zo zie je maar, dat zegt niet altijd iets.
Succes !!!

liefs, Monique

Terug
Bovenaan