feessie gehad 2

Afelopen weekend een feessie gehad en flink gezopen en gerookt.
Zijn er dames die ook roken en drinken terwijl ze zo desperate een kindje willen? Moet ik me schuldig voelen?
Voel me een loser maar wil mezelf ook niet bij voorbaat alles gaan ontzeggen. Dan had ik al 3 jaar niks meer mogen hebben.
HELLUP, ANONIEM

hoi anoniem,

ik ben het met je eens, je moet je niet alles gaan ontzeggen want als je al 3 jaar bezig bent (jeetje....)dan had je al 3 jaar somber geleefd!!

ikzelf houdt rekening met de 2 weken na de eisprong wat betreft drinken. nu drink ik zelden wat, maar soms een baileys vind ik wel lekker, maar dan dus ff niet!

je hoeft je dus niet schuldig te voelen vind ik! anders zou je veel leuke dingen mislopen in het leven, en als je dan steeds ongi word baal je dat je je zo ingehouden hebt!! ja toch!!

xx kimpansee

Hoi!

Ik moet bekennen dat ik er helemaal geen rekening mee houd. Ben inmiddels ook al bijna 3 jaar zonder pil en niet vies van een drankje... en wedden dat mijn niet-zwanger worden niet te maken heeft met die weekenden? Heb al genoeg stress over het geheel en een drukke 50-urige werkweek dat een feessie er absoluut niet bij mag inschieten! Wat denk je van al die vrouwen die niet eens wisten dat ze zwanger waren? Ik rook gelukkig al 4 jaar niet meer.. gewoon niet over nadenken: stoppen! nu! Moet lukken..

Groeten, Maartje

Hoi anoniem,

Ik had op je vorige berichtje ook al gereageerd, moet je eerlijk zeggen dat ik ook rook en regelmatig een wijntje (ook welmeer dan een) drink. eigenlijk elke dag wel twee glaasjes, daar ontspan je zo lekker van na een hele dag werken... Maar wat ik me nu wel afvraag is, wat voor antwoord ben je aan het zoeken.. Als zo'n avond doorzakken je zolang een rotgevoel geeft is het dan de moeite waard om toch door te zakken? Drank maakt meer kapot dan je lief is zeggen ze weleens, ik denk dat in jouw geval je eigen geweten een deuk oploopt!
Niet de moeite waard joh.
Groetjes Lill.

Hoi Anoniem,

Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor!
Het is al zwaar genoeg dat het zwanger worden langer duurt, dan mag je echt wel eens doorzakken hoor.
Zwangere vrouwen die feesten en zuipen dat vind ik te ver gaan.
Als je BINNENKORT zwanger bent, heb je nog 9 maanden de tijd om ffe niet te feesten en te zuipen. Dus geniet nu nog ffe lekker van je wijntje (of andere versnapering) en sigaretje
Je moet gewoon lekker doorgaan met dingen die je nu doet, anders kun je je alles wel verbieden. Dan word je binnen de kortste tijd. Hartstikke gek. Niet doen dus.
Je moet je ook niet schuldig voelen. Is nergens voor nodig.

Heel veel liefs Ang …

Helemaal mee eens! lol maken is belangrijk!
Veel vrouwen zijn niet eens bewust bezig zwanger te worden en doen dat ook...
al die ongelukjes worden meestal ook prachtige baby's!

groetjes Bo

Terug
Bovenaan