feest bij 15 weken zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Als ik 15 weken zwanger ben dan heb ik een bruiloft van mijn zus. Nu weet ik eigenlijk niet of ik dan al positiekleding draag of gewone kleding.

Nu heb ik even gezocht op internet en de zaak future maman gevonden. Zij maken positiekleding die je ook kan goed en passend kan dragen als je niet zwanger bent (?)

Hebben jullie misschien tips?

Sus

ligt eraan denk   als je al een   grote buik heb   dan zou ik wel positiekleding dragen , maar je kan bij veel winkels tegen woordig slagen

ik had met mijn vorige zwangerschap   een feest van me vriend zijn werk en wou ook iets speciaals aan   , ben wezen shoppen en bij prenatal geslaagt

je kan ook tegenwoordig bij miss etam en   c&a en     v&d slagen

waar je ook kan kijken via internet   is via google tegen woordig heb je   zoveel keus uit   kleding

ik heb ook een bruidswinkel gevonden die je kleren met de hand maakt en een map met je maten bij houd   dus je man / vriend kan dan ook je naam opgeven en wat bestellen   is best gaaf   misschien iets voor jouw     ze zit in wadixveen gelijk naast de brug   die je overkomt als je het plaatsje binnen rijd

Hai,

Ik weet niet hoelang je nu zwanger bent en of je buik al wat gegroeid is, maar mijn buik was bij 15 weken nog niet zo dat ik al toe was aan posititekleding. Ik ben nu 18 weken en draag nog een spijkerbroek die ik toevallig voordat ik zwanger was een maatje te groot had gekocht (omdat ze mijn maat niet meer hadden maar ik de broek goed  kon aansnoeren en hem graag wou hebben) nu nog pas.

Dus je zou ook als je iets leuks ziet van "gewone" kleding misschien 1 maatje groter kunnen kopen. Verder hebben ze bij Miss Etam, C&A, Prenatal (denk iets prijziger) ook leuke positiekleding.

ze hebben bij prenatal hele leuke betaalbare   zwangerschaps kleren , heb de lente collectie gezien en vind het super mooi

en miss etam   is ook super leuk en daar hebben ze verschillende prijzen

leuke van die kleren is dat je   het al kan dragen tot het einde van je zwangerschap , het groeid mee met je buik

en de trent van nu is toon je buik(je)

zal gewoon af en toe binnen lopen bij de winkels en   dan kan je zelf kiezen , nadeel van kleding een maat groter kopen is dat je het straks niet aan kan   als je verder in je zwangerschap bent en misschien na je zwangerschap ook niet meer is zonde geld

ik zou voor zwangerschaps kleding gaan die kan je nu aan en heel je zwangerschap en ook nog erna als je nog je extra kilotjes meedraagt ivm de elestieke band die erin zit , ps is ook goedkoper dan steeds   een maat groter kopen

groetjes nadine

Hoi,
Ik las van die winkel in Waddinxveen, volgens mij bestaat die niet meer en anders:
ga er niet heen!!!! Ik heb daar mijn lingerie besteld voor mijn eigen trouwdag en heb het nu nog niet. Ik ben nu bijna 2 jaar getrouwd...
Ze lijkt heel aardig maar houdt zich totaal niet aan afspraken. Volgens mij is ze nu ook weg, dus het zal wel niet gelopen hebben.
Groetjes en succes met zoeken!
Mar

Ik zag toevallig vandaag bij de H&M hele leuke positiemode hangen, dus misschien kun je iets kopen wat "meerekt" tzt !

Succes met zoeken !
groetjes Marasje

Hallo,

Zelf heb ik wat gekocht bij de H&M, niet heel duur, maar wel echt leuke kleding. Ik kan me voorstellen dat je voor een bruiloft net even iets mooiers wilt hebben dan normaal.   Maar aan de andere kant is het natuurlijk best zonde om nu heel veel geld uit te geven aan een kleidngstuk dat je helemaal niet meer gaat dragen, want de kans dat je bij de volgende speciale gelegenheid weer zwanger bent....

Wat je ook kunt doen is iets zwarts kopen wat je je hele zwangerschap aan kan. een collegatje van me droeg op mijn bruiloft ( ze was toen 20 weken zwanger) een zwarte buikband met glittertjes. Heel feestelijk, maar je hoeft er niet veel aan uit te geven. En als je al een beetje een buikje hebt mag je daar trots op zijn toch???

Veel plezier op de bruiloft en een fijne zwangerschap
Carina

Terug
Bovenaan