Feest-positiekleding te huur?? Of andere tips?

Hallo,

Volgende maand trouwt mijn zus en ik ben dan 37 weken zwanger..... De hele familie is druk met leuke nieuwe kleding uiteraard en ik ben aan het denken wat ik eens aan zal trekken.
Uiteraard wil ik er heel erg graag mooi en feestelijk uitzien, maar het is echt voor 1 dag!!!!
Dit is mijn tweede (en we denken nu laatste) zwangerschap en als ik straks verlof heb ga ik vast niet meer in hele nette feestkleding lopen...

Weet iemand toevallig of er ook iets leuks te huur is ofzo? Van trouwjurken weet ik wel dat je ze makkelijk kan huren (maar ja, om nou in een trouwjurk te verschijnen die dag, kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.. hihi).
Of andere tips voor feestelijke kleding op de bruiloft van mijn zus?

Groetjes,
Daniëlle

vaak kun daar waar ze trouwjurken verhuren ook kleding
huren die gedragen kunnen door bruidsmeisjes e.d.
misschien zit daar wat tussen en anders weten die misschien
wel een winkel waar ze dat verhuren
ik heb nog wel feestpositiekleding maar dat is wit
ik zou het zelf op mijn trouwdag hebben gedragen
tentijde van mijn tweelingzwangerschap en het is op mijn lengte
gemaakt maar ik denk niet dat je dat zoekt

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik zou inderdaad ook zeggen een bruidsmodezaak.
Of een bedrijf waar ze ook "gewone" feestkleding verhuren voor o.a. galafeesten e.d.

Succes met zoeken!

Groetjes,
mv Tijs

Hoi Danielle

Wat natuurlijk altijd mooi is: een mooie lange zwarte tricotjurk oid  (heerlijk soepel voor een 37 weken zwanger lijf) en dan een mooie  band of sjaal om je buik..... Haar extra mooi opsteken, samen met je zus naar de make-up: moet jij eens  zien  hoe mooi, stralend én feestelijk  je eruit ziet die dag!  

En die jurk trek je nog wel een keer aan (al is het straks in het najaar weer een keer voor lekker op de bank).

Misschien wel een gat in de markt: feestelijke huurkleding voor zwangeren..............

Succes in ieder geval en een hele fijne dag gewenst!
Groetjes
Susan

Het is nu helemaal mode, van die jurkjes die een band onder de borsten hebben en daarna helemaal wijd uitlopen. Als je zoiets koopt (in een gewone mode-winkel, je buik past er toch wel onder) kun je het later ook nog aan. Eventueel een zwarte broek eronder, of een rokje ...
Zelf heb ik een zwarte velour-jurk (hoe schrijf je dat), maar die is enorm rekbaar. Wel een beetje strak verder. Zoiets zou je ook kunnen zoeken. Gewoon iets wat meerekt.
En anders inderdaad iets huren.
Liefs NElleke

Hoi!

Zit een beetje met hetzelfde dilemma, mijn aanstaande schoonbroer gaat trouwen eind mei en dan ben ik 34 weken zwanger. Ben al aan het rondkijken voor wat leuke kleding, maar vind het ook erg moeilijk. Feestkleding is idd erg prijzig. Wat nu wel een voordeel is is dat de "huidige" mode wel "zwangerproof" is! Veel leuke langere tuniekjes en strechoverslagjurkjes! Gewoon bij de H&M , het enige dat je dan nodig hebt is een zwangerschapsbroek of legging eronder en het ziet er dan al feestelijk uit!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan